Τα πιο χαριτωμένα κοσμήματα βρίσκονται στο Sweet jewels by Stavy!

Φίλοι μου, το ξέρω, πως έχω πολύ καιρό να σας γράψω και πως απέχω από τον χώρο του blogging. Φυσικά, δεν είναι κάτι, που το θέλω απλά συμβαίνει. Έχει ξεκινήσει η πρακτική μου άσκηση και σε συνδυασμό με το δεύτερο μεταπτυχιακό και την δουλειά μένει πάρα πολύ λίγος χρόνος. Όμως σήμερα είμαι εδώ. Και είμαι εδώ για να σας παρουσιάσω ένα πολύ γλυκό κορίτσι με τα πανέμορφα κοσμήματά της.


Την προηγούμενη εβδομάδα μου ήρθε πραγματικά ένα πολύ γλυκό πακέτο. Το πακέτο λοιπόν, περιείχε πανέμορφα κοσμήματα, τα όποια ήρθαν σε πολύ προσεγμένες συσκευασίες. Τα λάτρεψα λοιπόν όλα και μάλιστα, διοργανώσαμε και έναν διαγωνισμό στο Instagram με ένα μοναδικό κολιέ. Πάμε όμως να σας μιλήσω για αυτή την κοπέλα, που με τα κοσμήματά της μου έχει κλέψει την καρδιά!


Η Σταυρούλα λοιπόν, από πολύ μικρή λάτρευε τον κόσμο της δημιουργίας και του κοσμήματος. Έχει γίνει πρόσφατα μητέρα και έχει τελειώσει νηπιαγωγός. Είναι μία γυναίκα, σαν όλες εσάς, που με διαβάζετε και για αυτό στην εποχή της κρίσης διατηρεί τις τιμές των προϊόντων της πολύ χαμηλές. Έχει τελειώσει νηπιαγωγός, γεγονός που φαίνεται στο πόσο προσεγμένη είναι η δουλειά της.
Η ιδέα της για τα κοσμήματα, ξεκίνησε όταν παίζανε με τα παιδάκια στο νηπιαγωγείο και τους έδειχνε, πως να φτιάχνουν γλυκά με τις πλαστελίνες τους. Αφού έψαξε, πολύ έμαθε για τον πολυμερικό πηλό, που τον ψήνεις στον φούρνο.


Κάπως έτσι ψήθηκε και ετοιμάστηκε το Sweet jewels by Stavy. Έχω λατρέψει όλες τις δημιουργίες της Σταυρούλας, γιατί είναι φτιαγμένες με αγάπη. Μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες και από όλες τις ηλικίες και είναι τα καλύτερα δώρα όχι για να τα φάτε, αλλά να τα προσφέρετε σε όσους αγαπάτε!


Τις μοναδικές δημιουργίες της Σταυρούλας μπορείτε να τις βρείτε στην σελίδα της στο Facebook https://www.facebook.com/Sweet-jewels-by-Stavy-243563885705587/ και στο Instagram https://www.instagram.com/sweet_jewels_by_stavy/. Eγώ, θα τις ευχηθώ να έχει μία τόσο γλυκιά ζωή σαν τις δημιουργίες της και να την ευχαριστήσω, που έκανε και τον δικό μου κόσμο πιο παραμυθένιο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti