Tα πιο όμορφα προϊόντα για μητέρα και παιδί είναι από την εταιρεία ANNE GEDDES!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Σάββατο και οι ρυθμοί είναι για άλλη μια μέρα έντονοι! Μόλις, έχει βγει ο ήλιος και αποφάσισα να σας γράψω στο σημερινό ποστ, για μία εταιρεία, που ανακάλυψα πρόσφατα, όμως έχει μπει στην καρδιά μου. Η εταιρεία ANNE GEDDES, είχε την ευγενική καλοσύνη να μου στείλει κάποια προϊόντα της και την ευχαριστώ πάρα πολύ!


Δεν είναι τυχαία η νούμερο 1 εταιρεία, όπου εμπιστεύονται μανούλες και παιδάκια. Όπως σας ανέφερα λοιπόν, μου στείλανε ένα BIO απαλό αφρόλουτρο με φυτικά εκχυλίσματα και την BIO ενυδατική και αναπλαστική τους κρέμα σώματος. Η αλήθεια είναι, πως περισσότερο από ποτέ, ακούω σε συζητήσεις κοπέλες, που ψάχνουν προϊόντα, που δεν θα περιέχουν και χημικά αλλά και θα
τους βοηθήσουν στο να επανέλθει και να έχει μία βελούδινη υφή στο σώμα τους.


Χαίρομαι, ιδιαίτερα, που η εταιρεία μου έστειλε τη συγκεκριμένη κρέμα σώματος και το αφρόλουτρο, γιατί είναι ο μαγικός συνδυασμός, που προτείνω σε όλες τις φίλες μου, που δεν έχουν χρόνο για τον εαυτό τους. Τα συγκεκριμένα προϊόντα, έχουν μία ντελικάτη ελαφριά δροσερή μυρωδιά, που για εμένα τα κατατάσσουν στα κορυφαία της κατηγορίας τους.


Το αφρόλουτρο είναι εμπλουτισμένο με εκχυλίσματα βιολογικής καλέντουλας και αλόης, καταπραΰνει, ενυδατώνει και προσφέρει στην επιδερμίδα μας, καθαριότητα σε βάθος και απαλότητα. Η κρέμα σώματος, επίσης έχει πλούσια ενυδατική δράση από το εκχύλισμα του άνθους λωτού και σε συνδυασμό με τις μαλακτικές ιδιότητες του βερίκοκου, βοηθά στην θρέψη του δέρματος. Το μεγάλο μπράβο όμως, πρέπει να δοθεί στην εταιρεία, καθώς τα προϊόντα της δεν περιέχουν βαζελίνη, σιλικόνη, parabens και άλλα χημικά, που δεν θέλουμε να έχουν τα προϊόντα περιποίησής μας.
Δεν είναι άλωστε τυχαία η εταιρεία ANNE GEDDES, η αγαπημένη και διάσημων μαμάδων, όπως η Δέσποινα Καμπούρη. Τα προιόντα της εταιρείας, μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/pg/annegeddesgr/photos/?ref=page_internal, στο Instagram https://www.instagram.com/anne_geddes_cosmetics_greece/ και στο site της εταιρείας http://pure-pharma.gr/main/. Μην ξεχνάτε λοιπόν χαρούμενες μανούλες, κάνουν δυνατά και ευτυχισμένα μωράκια!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti