Η wishlist με όλα τα προϊόντα, που θέλω να αποκτήσω!

Φίλοι μου! Σήμερα είναι Παρασκευή και αφού έχω τελειώσει ένα μεγάλο μέρος των εργασιών για το μεταπτυχιακό μου, αποφάσισα να σας γράψω ένα κείμενο, που θεώρησα πως θα σας αρέσει! Επίσης, είναι Παρασκευή και την Παρασκευή όλα είναι δυνατά, οπότε πάμε να σας δείξω ποια makeup προϊόντα θέλω να αγοράσω και να δοκιμάσω!
Πρώτο προϊόν, που το βλέπω μέχρι και στον ύπνο μου, είναι το καινούριο makeup TRUE MATCH, από την εταιρεία L' OREAL PARIS. Βγαίνει σε πολλές αποχρώσεις και υπόσχεται τέλειο αποτέλεσα! Είμαι βαθιά πεπεισμένη, πως είναι φανταστικό και πραγματικά το θέλω πολύ!
Επόμενο προιόν, που θέλω πάρα πολύ να αποκτήσω είναι από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Make me up! Και ναι, αυτή την φορά θα σας μιλήσω για την πιο φανταστική παλέτα, που έχει κυκλοφορήσει εδώ και λίγο καιρό. Ονειρεύομαι, την στιγμή, που θα την πιάσω στα χέρια μου και θα κάνω swatches! Ονομάζεται, Foiled Again και είναι μία παλέτα με απίστευτα χρώματα, που δεν πρέπει να λείπει από το boudoir μου..


Επειδή όμως, όταν μπαίνω στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Make me up, δεν βγαίνω ποτέ έτσι εύκολα, έχω λατρέψει και τα μοναδικά Mermaid πινέλα της εταιρείας MODA. Βγαίνουν σε απίστευτους χρωματικούς συνδυασμούς και είναι κορυφαίας ποιότητας. Οπότε WHY NOT??


Θα κλείσω λοιπόν, αυτό το κείμενο με τα φανταστικά κραγιόν της εταιρείας TOMMY G! Θυμάμαι, πως και πριν ξεκινήσω το blog μου και ήμουν φοιτήτρια, αγωνιούσα για το πως θα μαζέψω χρήματα και να πάρω κάποιες από τις μαγικές τους αποχρώσεις! Ειδικά, τα ανοιξιάτικα χρώματα, ήταν πάντα στην καρδιά μου! Οπότε το μόνο, που μένει είναι να επισκεφτώ ένα stand της λατρεμένης μου εταιρείας!

Αυτά ήταν κάποια από τα προϊόντα, που θέλω πάρα πολύ να αποκτήσω! Περιμένω να μου στείλετε σε μήνυμα τα προϊόντα, που είναι στην δική σας wishlist λοιπόν τώρα! Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να περνάτε πανέμορφα!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti