Aναλυτικό Review στην παλέτα της εταιρείας The Balm, Meet Matt(e) Ador!

Φίλοι μου, ξέρετε πόσο λατρεύω να σας γράφω, καθώς το blog μου είναι η ευκαιρία να μιλάμε μαζί και να ανταλλάζουμε απόψεις, για όλα αυτά που μας αρέσουν ή δεν μας αρέσουν, αλλά και για ότι νέο κυκλοφορεί στην αγορά! Ξέρετε και έχετε καταλάβει, την λατρεία μου με το ηλεκτρονικό κατάστημα, Make me up Cosmetics, καθώς η κυρία Ράνια Μπουντούρη, διαλέγει όλα τα προϊόντα, που έρχονται στο e-shop της με μεγάλη προσοχή στην ποιότητα και αγάπη για την γυναίκα.



Πρόσφατα λοιπόν, μου στείλανε να δοκιμάσω την παλέτα της εταιρείας Τhe Balm, που ονομάζεται Meet Matt(e) Ador. Όλες οι παλέτες και τα προϊόντα της εταιρείας αυτής είναι πολύ ποιοτικά, με πολύ cute συσκευασίες και καταπληκτική απόδοση. Έχω δοκιμάσει και ρουζ και τα Best Seller highlighter της και πραγματικά αξίζουν και με το παραπάνω τα χρήματά τους. Επίσης, μου αρέσει, που είναι προϊόντα, πραγματικά στολίδια, για το boudoir της κάθε γυναίκας και για αυτό είναι και η δική μου πρώτη επιλογή.


Η καινούρια λοιπόν, Meet Matt(e) Ador παλέτα, αποτελείται από 9 φανταστικές matte σκιές, που είναι οι must have, για κάθε γυναίκα, που είτε είναι επαγγελματίας είτε μία μικρή κοπέλα, που ξεκινάει τώρα να δημιουργεί το boudoir της. Οι σκιές, που υπάρχουν μέσα σε αυτήν, είναι φανταστικές για όλες τις ώρες, καθώς τις πρωινές μπορούν να φορεθούν οι πιο καφέ nude σκιές, ενώ οι πιο σκούρες αποχρώσεις είναι ιδανικές για τις πιο τολμηρές εμφανίσεις μας!


Η αλήθεια είναι, πως από τότε, που μου την έστειλε η εταιρεία, τις φοράω συνεχώς και δεν έχουν βγει από το νεσεσέρ μου, έχουν απίστευτη διάρκεια, καθόλου fall out και έντονη απόδοση, ακόμη και χωρίς primer! Αυτές, που ξεχωρίζω πολύ και πραγματικά τις έχω ερωτευτεί είναι οι, Matt Ruso, Matt Jones, Matt Bernard και Matt Borki! Πραγματικά, με έχουν καταβολέψει και δεν χρειάζονται, για να τις φορέσεις να είσαι επαγγελματίας makeup artist!


Τέλος, επειδή πολλές ξέρω πως προτιμάται vegan προϊόντα, η συγκεκριμένη παλέτα είναι και φυσικά Absolutely (ador)able. Για να την αποκτήσεις και εσύ, μπορείς είτε να μπεις στο site της Make me up Cosmetics https://shop.makemeup.gr/shop-our-social, είτε στην σελίδα τους στο Instagram https://www.instagram.com/make_me_up_cosmetics/?hl=el ή στο Facebook https://www.facebook.com/makemeup.gr/?fref=mentions! Προσοχή, όμως γιατί η παλέτα είναι εθιστική, ο κύριος στο packaging άκρως γοητεύσιμος και ο καθρέφτης στο εσωτερικό της υπερτέλειος και θα σου λύσει τα χέρια!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti