Ενυδατώστε την επιδερμίδα σας με τον πιο φυσικό τρόπο, χρησιμοποιώντας τις δημιουργίες από Soaping Art!

Φίλοι μου, όσο περνάει ο καιρός, μεγαλώνει και η επικοινωνία μεταξύ μας, διαβάζετε όλο και περισσότεροι τα κείμενά μου και αυτό είναι κάτι, που με χαροποιεί ιδιαίτερα! Καθώς, είμαι άνθρωπος πολύ ανυπόμονος, δεν μπορούσα να περιμένω για να σας μιλήσω για την πρόσφατη ανακάλυψη μου, το Soaring Art.


Η αλήθεια είναι, πως έχω ακούσει πολλές bloggers και youtubers, που χρησιμοποιούν μόνο προϊόντα, που είναι φυσικά και έτσι μία ημέρα έπεσα πάνω στο Soaping Art. Η κάτοχος της σελίδας, η Ειρήνη Αρμακόλα, είναι χημικός και δημιούργησε τα δικά της σαπούνια, που δεν έχουν όμως καμία σχέση με τα σαπούνια του εμπορίου. Πολλά από τα σαπούνια, που παίρνουμε από την αγορά, αφήνουν την επιδερμίδα μας ξερή και αφυδατωμένη. Η Ειρήνη, όμως δημιούργησε εκείνα τα προϊόντα, που θα ανταποκρίνονται όσο γίνεται καλύτερα στις ανάγκες των πελατών της και αυτός είναι και ο λόγος, που την έχει αγαπήσει ο κόσμος.


Ξεκίνησε λοιπόν στην αρχή σαν χόμπι στο σπίτι και βρήκε πως το μυστικό για τα σαπούνια είναι η καλή ποιότητα ελαίων και η γλυκερίνη. Η γλυκερίνη λοιπόν, όπως μου ανέφερε έχει την τάση να "τραβάει" την υγρασία από το περιβάλλον και να την εισχωρεί βαθιά μέσα στην επιδερμίδα. Έτσι της παρέχει φουλ ενυδάτωση! Επίσης, χρησιμοποιεί την ψυχρή μέθοδο σαπουνοποίησης, όπου είναι η καλύτερη για την παραγωγή εξαιρετικής ποιότητας σαπουνιών, καθώς με αυτήν δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία και έτσι διατηρούνται όλα τα συστατικά των λαδιών.


Η καταγωγή της Ειρήνης είναι από την Τήνο και τα τελευταία χρόνια ζει στο Ηράκλειο της Κρήτης. Όπως μου εκμυστηρεύτηκε ονόμασε έτσι τα σαπούνια της, γιατί πραγματικά είναι σαν έργο τέχνης. Τα σαπούνια της Ειρήνης, ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κάθε γυναίκας και είναι πραγματικά αυτό, που όλες χρειαζόμαστε μετά από μια κουραστική ημέρα!


Φυσικά στην σελίδα της μπορείτε να βρείτε και μοναδικές πολύχρωμες bath bombs, που θα σας εκπλήξουν με το άρωμα και τα χρώματά τους. Εγώ θα ευχηθώ στην Ειρήνη, το Soaping Art, να είναι το μέρος, όπου θα καταφεύγει η κάθε γυναίκα, που αγαπάει και σέβεται τον εαυτό της. Τα προϊόντα, που σας ανέφερε, μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/soapingart/, στο Instagram https://www.instagram.com/soaping_art/καθώς και στο site του Soaping Art https://www.soapingart.com/!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti