Φροντίστε το μωράκι σας στο έπακρο, με τα μοναδικά προϊόντα της εταιρείας Twistshake Greece!

Κορίτσια μου, σήμερα είναι μία ηλιόλουστη ημέρα και πολύ χαίρομαι, που βλέπω στους δρόμους μητέρες με τα μωράκια τους να κάνουν βόλτα και να απολαμβάνουν τον όμορφο καιρό. Επίσης, χαίρομαι, που από τότε, που καταλάβατε την συνεργασία μου με την εταιρεία Twistshake Greece, με έχετε βομβαρδίσει με τα μηνύματά σας, για το πόσο πολύ αγαπάτε αυτή την εταιρεία και για το πόσο ικανοποιημένοι είστε από την ποιότητά τους!
Η εταιρεία Twistshake, πιστεύει όπως και όλες οι μανούλες εκεί έξω, πως το κάθε μωράκι είναι μοναδικό και έχει τις δικές του ανάγκες. Τα Twistshake λοιπόν προϊόντα είναι, ασφαλή, καλά σχεδιασμένα και φιλικά προς τον χρήστη και έχουν ως στόχο να κάνουν ευκολότερη την ζωή για τους γονείς των μικρών παιδιών. Εμένα, από την πρώτη επαφή μου, με τα προϊόντα αυτά, μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η προσοχή στην λεπτομέρεια και η ποιότητα της εταιρείας. Αξίζει, να αναφέρουμε, πως η εταιρεία είναι Σουηδική!


Στην Twistshake λοιπόν, οι ιθύνοντες, γνωρίζουν πως μοιάζει μια κανονική ημέρα για έναν γονέα και το μωράκι του και αναγνωρίζουν τις δυσκολίες και τις απρόβλεπτες στιγμές που προκύπτουν! Αυτή είναι και η βάση από την οποία αντλούν την έμπνευση και προσπαθούν να γίνονται ολοένα και καλύτεροι!

Φυσικά, εκτός από το να είναι λειτουργικά τα προϊόντα τους, η εταιρεία προσέχει και το να είναι πολύ πολύ όμορφα και για αυτό οι σχεδιαστές της εταιρείας Twistshake Greece πάντα αναζητούν τρόπους για να συνδυάσουν την πρακτικότητα με τον σχεδιασμό του πιο στυλάτου προϊόντος!

Εγώ, έχω κάνει ήδη δώρο τα προϊόντα, που μου έστειλε η εταιρεία στην καλύτερή μου φίλη, που μόλις έχει κάνει ένα αγοράκι και τα έχει λατρέψει και το μωρό και η μανούλα! Εσείς, δεν έχετε, παρά να αναζητήσετε τα προϊόντα τους στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/pg/twistshakegreece/about/?ref=page_internal και στο Instagramhttps://www.instagram.com/twistshake_greece/! Επειδή, όμως η εταιρεία μας αγαπάει πολύ και μας προσέχει με των κωδικό #twistsofia έχετε έκπτωση 20% στην αγορά σας, από το readyforbaby.gr https://www.readyforbaby.gr/!! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti