Αν ψάχνετε τα πιο πρωτότυπα beauty products, θα τα βρείτε στο One Beauty!

Κορίτσια μου, είμαι πολύ χαρούμενη, που γράφω σήμερα το συγκεκριμένο ποστ, καθώς ξέρετε πόσο με χαλαρώνει το να σας γράφω και να σας μιλάω για προιόντα, που έχω δοκιμάσει και με έχουν αφήσει απίστευτα ικανοποιημένη! Το One Beauty, είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, που αγαπώ και ξεχωρίζω, καθώς φέρνει πολύ πρωτότυπα προιόντα, που δεν συναντάς συχνά στην ελληνική αγορά.

Το κατάστημα λοιπόν αυτό, είχα την τιμή, να μου στείλει να δοκιμάσω κάποια προιόντα, που με άφησαν πάρα πολύ ευχαριστημένη. Πρώτο προϊόν, που δοκίμασα είναι το CLOUD CLOTH. Πρόκειται, για ένα φανταστικό πανάκι ντεμακιγιάζ, όπου από την μία πλευρά μπορείτε να βγάλετε το μακιγιάζ από την επιδερμίδα σας και από την άλλη πλευρά να κάνετε απολέπιση στο πρόσωπό σας. Εμένα, με έχει βολέψει πάρα πολύ το συγκεκριμένο προϊόν, καθώς είναι και ιδανικό για τα ταξίδια, αλλά και για τις ώρες, όπου είσαι στο γραφείο και θέλεις να καθαρίσεις το πρόσωπό σου ή να ανανεώσεις το μακιγιάζ σου.

Τα άλλα δύο προιόντα, για τα οποία θα ήθελα να σας μιλήσω, προέρχονται από το Ην. Βασίλειο και είναι τα Dr. PAWPAW balm, που περιέχουν φυσικά συστατικά όπως παπάγια, λάδι ελιάς, αλόη και βούτυρο καριτέ. Εμένα, το One Beauty, μου έστειλε τα balm, που βρίσκονται στην κόκκινη και κίτρινη συσκευασία και τα ξεχωρίζω, σαν προιόντα ομορφιάς καθώς είναι πολυχρηστικά και παρέχουν θρέψη, ενυδάτωση και προστασία σε χείλη,νύχια και μαλλιά.

Σίγουρα, θα έρθει και άλλο κείμενο, για τα συγκεκριμένα προιόντα, καθώς τα αγαπώ και τα χρησιμοποιώ καθημερινά και βρίσκονται μονίμως στο νεσεσέρ μου. Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο μπράβο στο One Beauty, που ξεχωρίζει λόγω της μοναδικότητας των προϊόντων, που μας προσφέρει. Το One Beauty, μπορείτε να το βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/onebeauty.gr/, στο Instagram https://www.instagram.com/onebeauty.gr/?hl=el, αλλά και στο ηλεκτρονικό του κατάστημα https://www.onebeauty.gr/ και αμέσως η ομορφιά θα μπει και στο δικό σας σπίτι!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti