Οργανώστε το boudoir σας με τις μοναδικές πλεκτές δημιουργίες, από Benascrochet!!

Φίλες μου είμαι εδώ με ένα άλλο ποστ σήμερα, για να μοιραστώ την χαρά μου και τον ενθουσιασμό μου, για κάποια προιόντα, που έλαβα πριν από λίγες ημέρες! Γνωρίζετε, πόσο αγαπώ να φροντίζω και να προσπαθώ να περιποιούμαι ιδιαίτερα τον χώρο, όπου ζω καθώς η ομορφιά πρέπει να βρίσκεται παντού. Επίσης, ομορφιά δεν είναι μόνο τα προιόντα, που αγοράζουμε, αλλά και ο τρόπος που τα τοποθετούμε και προσέχουμε να βρίσκονται στο δωμάτιό μας.


Έτσι λοιπόν, η δημιουργός από το λατρεμένο μου Benascrochet φρόντισε και μου έστειλε δύο δημιουργίες της και από τότε έχει αλλάξει όλη η διάθεσή μου. Το Benascrochet περιέχει πλεκτές δημιουργίες, που φτιάχνονται με μεράκι και αγάπη και μπορούν να μεταμορφώσουν τον χώρο σας, όπως έκαναν και με τον δικό μου. Κατά καιρούς, ακούω πολλές γυναίκες να ψάχνουν να βρουν καλαίσθητες θήκες, για να έχουν όλα τα καλλυντικά τους συγκεντρωμένα και να μην ψάχνουν από εδώ και από εκεί.


Οι πλεκτές λοιπόν θήκες από Benascrochet,  είναι αυτό που χρειάζεται το κάθε σπίτι και η κάθε γυναίκα. Διατηρούν τα πράγματά μας σε τάξη, μεταμορφώνουν τον χώρο μας και τα βρίσκουμε σε φανταστικές τιμές. Επίσης, είναι και το πιο πρωτότυπο δώρο, που μπορείτε να κάνετε στις φίλες ή στους φίλους σας και είμαι σίγουρη, πως θα το καταευχαριστηθούν.


Βέβαια, στο Benascrochet, μπορείς να βρεις και χειροποίητες πλεκτές τσάντες, που είναι η τελευταία τάση της σεζόν και τις έχουν πολλές διάσημες κυρίες εκεί έξω. Εγώ, δεν χορταίνω να κοιτάζω, να επισκέπτομαι και να θαυμάζω την δουλειά της συγκεκριμένης κοπέλας, καθώς εκτός από την άριστη ποιότητα των προϊόντων έχουν και φανταστική τιμή!


Αν λοιπόν, ψάχνεις κι εσύ εκείνες τις πλεκτές δημιουργίες, που θα μεταμορφώσουν είτε το στυλ είτε τον χώρο σου, το λατρεμένο μου Benascrochet, έχει τις καλύτερες προτάσεις. Μπορείς να το βρεις και να το ακολουθήσεις στην σελίδα του στο Instagram https://www.instagram.com/benascrochet/?hl=el και έπειτα να πραγματοποιήσεις τις αγορές σου. Και να θυμάσαι, πως οτιδήποτε φτιάχνεται χειροποίητα φτιάχνεται με αγάπη!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti