Το καλοκαίρι πλησιάζει και εγώ το υποδέχομαι με τα Charisma Oils Collection!

Κορίτσια μου, δεν ξέρω, πως αισθάνεστε εσείς, αλλά για εμένα το καλοκαίρι είναι σχεδόν εδώ και έχω ήδη αρχίσει να προετοιμάζω το νεσεσέρ των διακοπών μου. Φυσικά, κάθε χρόνο το πρώτο προϊόν, που βάζω πάντα μέσα σε αυτό είναι τα φανταστικά λαδάκια από την εταιρεία Charisma Oils Collection. Στο σημερινό ποστ, όμως εκτός από λίγα λόγια, για τα συγκεκριμένα λαδάκια θα σας πω και, πως τα χρησιμοποιώ εγώ και έχουν αναβαθμίσει την περιποίηση της επιδερμίδας μου.


Όπως σας έχω αναφέρει και σε προηγούμενα ποστ, η συγκεκριμένη εταιρεία, έχει λανσάρει διάφορα λαδάκια, που εξυπηρετούν και διαφορετικές ανάγκες. Οι δικές μου αγαπημένες σειρές, είναι οι σειρές ANAPLASIS LINE και ANTI STRESS LINE, όπου η πρώτη σειρά υπόσχεται να αναπλάσει την επιδερμίδα μας, όταν και σε όποια σημεία το έχουμε ανάγκη και η άλλη σειρά, είναι πάντα δίπλα μου, όταν έχω στρες και άγχος, για να το αποβάλει από την καθημερινότητά μου.


Τα συγκεκριμένα λαδάκια, της εταιρείας Charisma Oils Collection έχουν φανταστική μυρωδιά και τα χρησιμοποιώ είτε σε βρεγμένη είτε σε νωπή επιδερμίδα. Επίσης, πολλές φορές τα αναμειγνύω στην κρέμα σώματός μου και πετυχαίνω τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα. Βέβαια, δεν γινόταν,  στο συγκεκριμένο ποστ να μην σας μιλήσω, για το KEEP ME TANNED λαδάκι σώματος, όπου περιέχει εκχύλισμα καρότου, έχει μικρο shimmer μέσα και υπόσχεται να δώσει αυτή την ηλιοκαμένη όψη στην επιδερμίδα μας, όπου θέλει κάθε γυναίκα.


Από ότι, έχετε καταλάβει, τα Charisma Oils Collection τα αγαπώ τόσο πολύ, τόσο για την ποιότητα, αλλά και για την υφή, που αφήνουν στην επιδερμίδα μου και φυσικά σας τα προτείνω ανεπιφύλακτα.


Μπορείτε να τα βρείτε είτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/charismaoilscollection/, είτε στο Instagramhttps://www.instagram.com/charismaoilscollection/, αλλά και στο site τους https://charismaoilcollection-com.webnode.gr/. Και να θυμάστε κορίτσια μου, να φροντίζετε και να αγαπάτε τον εαυτό σας όλους τους μήνες του χρόνου, με τα κατάλληλα προιόντα! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti