Στο My Μilky Way ο κόσμος μας γίνεται μοναδικός!!!

Κορίτσια μου, είμαι πάρα πολύ χαρούμενη για αυτό το ποστ, καθώς πάντοτε γράφω για όλες εκείνες τις εταιρείες, που με εκφράζουν και με αφήνουν άφωνη τόσο με την μοναδικότητα των προϊόντων τους όσο και με την ποιότητά τους. Κάπως, έτσι λοιπόν ερωτεύτηκα και το My Μilky Way, που είναι μία ιστοσελίδα βγαλμένη από το κόσμο του διαστήματος και θα το διαπιστώσεις και εσύ η ίδια στην συνέχεια!


Η θεωρία του, My Μilky Way, είναι πως όπως αυτό κοσμεί το σύμπαν, έτσι και οι δημιουργοί, που εργάζονται σε αυτό φροντίζουν να ομορφαίνουν την καθημερινότητά μας. Κάθε γυναίκα, αισθάνεται και είναι μοναδική. Τα αξεσουάρ, όμως είναι αυτά, που θα απογειώσουν ή όχι αυτή την μοναδικότητα. Από τότε λοιπόν, που βρήκα το My Μilky Way, ο κόσμος μου είναι γεμάτος στυλ, μαγεία και χαρά.


Τα κορίτσια, που εργάζονται σε αυτό, πιστεύουν, πως τα αξεσουάρ μπορούν να κάνουν τα πάντα να είναι πιο όμορφα και πλέον το πιστεύω και εγώ. Αυτό βέβαια, που με έκανε να ξεχωρίζω αυτή την σελίδα, είναι πως από την πρώτη κιόλας επίσκεψη στο site γεμίζεις θετικά vibes. Πέραν όμως αυτών, η αλήθεια είναι πως είχα πάρα πολύ καιρό να βρω κοσμήματα, τόσο μοναδικά σαν του My Μilky Way και τόσο καλοφτιαγμένα!


Όλα τα κομμάτια, που θα βρείτε έχουν διαλεχτεί με μεγάλη προσοχή και έχουν φτιαχτεί με αγάπη, αγάπη και μεράκι. Εγώ προσωπικά, επέλεξα ένα φανταστικό κολιέ μάτι και το ίδιο πολύ κομψό δαχτυλίδι και από τότε δεν τα βγάζω από επάνω μου. 


Φυσικά, όμως οι νεράιδες του My Μilky Way, όντας ρομαντικές ψυχές δεν σταματούν εκεί και φροντίζουν να δημιουργούν φανταστικά πράγματα και για όλες τις σημαντικές στιγμές της ζωής μας, όπως ο γάμος, η βάφτιση κοκ. 
Αν μου έλεγαν λοιπόν, να περιγράψω τον μοναδικό κόσμο αυτό, θα έλεγα πως είναι γεμάτος αστέρια, λάμψη και φανταστικούς δημιουργούς, που εργάζονται για να φτιάξουν τον κόσμο μας ομορφότερο. Για να βρείτε και εσείς τις μοναδικές δημιουργίες από το My Μilky Way, μπορείτε να τους ακολουθήσετε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/mymilkyway.gr/, στο Instagram https://www.instagram.com/mymilkywaygr/ και στο site τους https://www.mymilkyway.gr/. Και τότε σας το εγγυώμαι, πως παίρνοντας κάτι από αυτή την σελίδα, θα συμβεί κάτι συμπαντικό! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti