Tα Le Petit Déjeuner φροντίζουν, για να τρεφόμαστε υγιεινά, όλες τις ώρες!

Φίλοι μου, στο σημερινό ποστ αποφάσισα, να μιλήσουμε για διατροφή και για την καθημερινή μου δόση ευτυχίας και ενέργειας! Πρόσφατα, η εταιρεία Le Petit Déjeuner, μου έστειλε κάποια προιόντα της, για να τα δοκιμάσω και να σας πω την ειλικρινή μου άποψη.


Το πρώτο πράγμα, που με εντυπωσίασε πιο πολύ είναι η γεύση, οι συσκευασίες και οι προσιτές τιμές, που τα βρίσκουμε σε όλα τα super market. Είναι προιόντα, όπου καλύπτουν όλα τα γούστα και μπορούν να τα καταευχαριστηθούν και μικροί και μεγάλοι. Μάλιστα, εγώ τα τρώω όλες τις ώρες είτε με το γάλα μου είτε τα κουβαλάω στις ατομικές συσκευασίες τους, που είναι ιδανικές για το γραφείο, αλλά και για snack στο σχολείο για τα μικρά παιδιά.


Στο δικό μας σπίτι, οι δύο συσκευασίες, με μπάρες δημητριακών, που η μία ήταν με σοκολάτα και η άλλη με κόκκινα φρούτα, φαγώθηκαν από την πρώτη κιόλας ημέρα. Είναι τα απόλυτα και πολύ υγιεινά snack, που όχι μόνο δεν μπορείς να αντισταθείς, αλλά και δεν χρειάζεται, καθώς είναι κατάλληλες ακόμα και για εκείνα τα άτομα, που προσέχουν την διατροφή τους.


Τώρα μάλιστα, που ανοίγει ο καιρός και θέλουμε να τρεφόμαστε, πιο ελαφρά εγώ προτιμάω τα δημητριακά με κόκκινα φρούτα. Αν πάλι, εσύ λατρεύεις την σοκολάτα, κανένα πρόβλημα, καθώς η εταιρεία έχει φροντίσει να δημιουργήσει τα πιο νόστιμα δημητριακά με μαύρη σοκολάτα. Μπορείτε επίσης, να τα συνδυάσετε και με το γιαουρτάκι σας και έτσι να κοιμάστε χωρίς τύψεις τα βράδια.



Εγώ η αλήθεια είναι, πως είμαι πλέον η μεγαλύτερη fan της συγκεκριμένης εταιρείας, όντας άνθρωπος, που αγαπώ το φαγητό, πόσο μάλλον αυτό που είναι πολύ νόστιμο και υγιεινό. Αν ψάχνετε λοιπόν, κι εσείς αυτά τα δημητριακά, που θα συντροφεύουν τις πιο σημαντικές στιγμές της οικογένειάς σας, η εταιρεία Le Petit Déjeuner, είναι πάντα στο πλευρό σας! Πέρα από τα ράφια των σούπερ μάρκετ,όπου θα δείτε τις vintage και άκρως καλαίσθητες συσκευασίες των προϊόντων, μπορείτε να πάρετε και μία ιδέα από αυτά, στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/pg/lepetitdejeuner.gr/photos/?ref=page_internal, στο Instagram https://www.instagram.com/lepetitdejeunergr/ και στο site http://www.lepetitdejeuner.gr/el/.  Mέχρι το επόμενό μου ποστ, να προσέχετε τον εαυτό σας και να του προσφέρετε μόνο τα καλύτερα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti