Οι τελευταίες αγορές μου από το ηλεκτρονικό κατάστημα Yologift, που πρέπει και εσύ να αποκτήσεις!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Κυριακή, ο καιρός εδώ στην πόλη μου είναι λίγο μουντός, γι' αυτό αποφάσισα και εγώ να πάρω το καφεδάκι μου και να σας γράψω ένα Review, για τα μαγευτικά προϊόντα, που έχω δοκιμάσει από το λατρεμένο μου ηλεκτρονικό κατάστημα Yologift. Επέλεξα, να σας μιλήσω για δύο προϊόντα  περιποίησης και δύο προϊόντα μακιγιάζ, για να έχετε μία ιδέα για τα must have του εν λόγω μαγαζιού!


Θα ξεκινήσω, από τα προϊόντα περιποίησης, καθώς είναι και αυτά, που απασχολούν εμένα πιο πολύ και πολλές από εσάς, καθώς μου το αναφέρετε συχνά στα μηνύματά σας. Η μεγαλύτερη μου ανακάλυψη λοιπόν και πολύ πρόσφατη, είναι το λατρεμένο μου Body Boom, που είναι ένα πολυχρηστικό scrub τόσο για το σώμα, καθώς καταπολεμά την κυτταρίτιδα, αλλά και για το πρόσωπο. Μυρίζει καφέ και πλέον το χρησιμοποιώ, πολύ συχνά στο πρόσωπό μου, καθώς στο τέλος αφήνει κάποια έλαια και την κάνει full ενυδατωμένη.


Φυσικά το δεύτερο προϊόν, που θα σας αναφέρω, είναι από την εταιρεία Mario Badescu και στην πρώτη παραγγελία μου, η Νάνσυ, η ιδιοκτήτρια του Yologift μου έστειλε να δοκιμάσω το Best Seller, της εταιρείας, που είναι το Facial Spray, με αλόη βότανα και ροδόνερο. Εγώ πλέον το έχω πάντοτε στην τσάντα μου και όταν νιώθω την επιδερμίδα μου να τραβάει λόγω ξηρότητας, ψεκάζομαι με αυτό και τα αποτελέσματα είναι μαγικά.


Περνώντας στα προιόντα μακιγιάζ, έχω να σας μιλήσω για δύο προιόντα από την εταιρεία MUA, που δεν βγάζω από το νεσεσέρ μου και πρέπει να τα αποκτήσεις αμέσως. Αν είσαι και εσύ highlighter junkie και δεν έχεις βρει ακόμη αυτό που ταιριάζει στον τύπο επιδερμίδας σου, τότε πρέπει να πάρεις το highlighter της MUA στην απόχρωση Hollywood Rose. Ξέρω ίσως, στην φωτογραφία σου φαίνεται, πολύ τολμηρό όμως γίνεται ένα με την επιδερμίδα και είμαι σίγουρη, πως θα το λατρέψεις.
Στο τέλος, δεν γινόταν να μην σου προτείνω και μία παλέτα. O λόγος γίνεται για την παλέτα με 25 σκιές της MUA, που ονομάζεται Burning Embers. Έχει φανταστική τιμή, οι σκιές έχουν μαγική απόδοση και συνδυάζει πιο τολμηρές αποχρώσεις με πιο γήινα χρώματα. Εγώ προσωπικά την λατρεύω!



Φυσικά, δεν σας κρύβω πως το Yologift, το ξεχωρίζω από τα άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα, καθώς και οι δύο ιδιοκτήτες του είναι πολύ ευγενικοί, εξυπηρετικοί και δίπλα στον πελάτη, όταν και όποτε το επιθυμεί. Αν λοιπόν, ψάχνεις κι εσύ αυτό το ηλεκτρονικό μαγαζί, που θα σου φτιάχνει την διάθεση η Νάνσυ, ο σύζυγός της και το Yologift θα είναι στο πλευρό σου. Για να βρεις όλα αυτά, που σου ανέφερα και άλλα μοναδικά προιόντα σε ασύγκριτες τιμές μπορείς να τα βρεις στην σελίδα του μαγαζιού στο Facebook https://www.facebook.com/yologift.gr/, στο Instagram https://www.instagram.com/yologift.gr/, αλλά και στο site τους https://www.yologift.gr/index.php?hit=1!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti