Aυτά είναι τα δικά μου αγαπημένα προιόντα από το Natural Cosmetics and Soaps!

Φίλοι μου, είμαι πάλι πίσω μετά από ένα διάλειμμα καθώς έδινα πάλι εξετάσεις. Η περίοδος, που πέρασα ήταν γεμάτη άγχος και δυστυχώς με κρατούσε μακρυά από όλα όσα αγαπάω πολύ, την επικοινωνία μαζί σας και την επαφή μου με το γράψιμο.


Παρόλα αυτά, συγκέντρωσα όλα εκείνα τα προιόντα, που κατά καιρούς μου έστελναν οι εταιρείες, τα δοκίμασα και είμαι έτοιμη να σας μιλήσω για όλα. Για τις νέες τάσεις, τα must have προιόντα του καλοκαιριού και άλλα πολλά. Θα μου πεις, όμως γιατί ξεκίνησα και επέστρεψα με ένα κείμενο για προιόντα περιποίησης. Θα σου απαντήσω, πως όλα τα προιόντα από το Natural Cosmetics and Soaps είναι φανταστικά, πολύ οικονομικά και φτιαγμένα από φυτικά καλλυντικά.


Θα ξεκινήσω το review με το τόνερ, το οποίο είναι φτιαγμένο με ανθόνερο, προβιταμίνη Β5 και αιθέρια έλαια από περγαμόντο, γεράνι και νερολί. Είχα καιρό να βάλω κάτι στο πρόσωπό μου, που με την πρώτη κιόλας χρήση με κρατάει ενυδατωμένη και φρέσκια. Είναι φανταστικό, για τώρα το καλοκαίρι, που η επιδερμίδα μας καταπονείται και θα το κουβαλάω μαζί μου σε όλες τις διακοπές.
Δεν ξέρω, αν έχεις ακούσει πως η τελευταία τάση στον καθαρισμό του προσώπου είοναι τα λαδάκια καθαρισμού. Το λάδι καθαρισμού λοιπόν από το Natural Cosmetics and Soaps είναι λεπτόρρευστο, αφαιρεί φανταστικά το μακιγιάζ και το αγαπώ καθώς αφήνει την επιδερμίδα μου φοβερά ενυδατωμένη και λαμπερή.


Τέλος, έχω ερωτευτεί την κρέμα ημέρας με gel αλόης και υαλουρονικό οξύ. Όλα τα προιόντα είναι 100% φυσικά και έχουν τα μέγιστα αποτελέσματα. Η κρέμα αυτή, μυρίζει μαστίχα Χίου, απορροφάται πολύ γρήγορα και εγώ την εφαρμόζω και το βράδυ στην επιδερμίδα μου, καθώς η μυρωδιά της με χαλαρώνει απίστευτα.
Νομίζω, πως είναι καιρός να αρχίζουμε να εμπιστευόμαστε και να δοκιμάζουμε και προιόντα από δημιουργούς, όπου ξεκίνησαν από το 0 αλλά με την αγάπη και το μεράκι τους δημιουργούν προιόντα, που σέβονται τον πελάτη και την τσέπη του. Το Natural Cosmetics and Soaps είναι η δικιά μου επιλογή στην περιποίηση της επιδερμίδας και σου την προτείνω ανεπιφύλακτα. Μπορείς να το βρεις στην σελίδα του στο Instagram https://www.instagram.com/natural_cosmetics_and_soaps/ και να αλλάξεις και την δική σου ρουτίνα περιποίησης προς το καλύτερο! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti