Φέτος το καλοκαίρι επιλέγω αντηλιακά από την εταιρεία BENOSTAN NATURE'S TREATMENT!

Φίλες και φίλοι μου, χαίρομαι τόσο πολύ, που η παρέα μας μεγαλώνει και πλέον μοιράζομαι με ολοένα και περισσότερους τα νέα beauty products, που κυκλοφορούν στην αγορά. Επίσης, χαίρομαι ιδιαίτερα, που οι συνεργασίες, μου είναι με εταιρείες κορυφαίες, που τις λατρεύετε και εσείς ο ίδιοι και επιβεβαιώνετε τις απόψεις μου. Σήμερα, λοιπόν, θα σας μιλήσω για άλλη μία εταιρεία, που αγαπώ πολύ και ανακάλυψα πρόσφατα και είναι η εταιρεία BENOSTAN NATURE'S TREATMENT.


Eίχα λοιπόν, την τιμή και χαρά να μου στείλει η εταιρεία, να δοκιμάσω κάποια αντηλιακά της για φέτος το καλοκαίρι και να σας πω την άποψη μου. Επέλεξα, λοιπόν, ένα πακέτο, όπου θα επέλεγε η κάθε μητέρα, αν και εγώ δεν είμαι, που περιλαμβάνει ένα αντηλιακό προσώπου με δείκτη προστασίας 40 και ένα αντηλιακό γαλάκτωμα για παιδιά, με 40 επίσης δείκτη προστασίας. Σαν άνθρωπος, όσο μεγαλώνω, γίνομαι όλο και πιο επιλεκτική και με τα προιόντα, που χρησιμοποιώ αλλά και με τις εταιρείες, που συνεργάζομαι.


Χάρηκα λοιπόν και έμεινα άφωνη, όταν διαπίστωσα, πως πέρα από το κουτί του σετ τα προιόντα δεν ήταν χύμα, αλλά σε πανέμορφες συσκευασίες, που μου έκλεψαν αμέσως την καρδιά. Επίσης, κάτι, που εκτίμησα αμέσως είναι πως και τα δύο προιόντα, έχουν λεπτόρρευστη υφή, απορροφώνται απευθείας από το δέρμα και μπορείτε να τα προμηθευτείτε σε πολύ οικονομικές τιμές.


Μπορείτε παράλληλα, μέσα από μία μεγάλη ποικιλία με σετ προϊόντων, να βρείτε αυτό, που ανταποκρίνεται στις δικές σας ανάγκες και να προσφέρετε σε εσάς και αυτούς, που αγαπάτε προιόντα φτιαγμένα με αγάπη από φυσικά εκχυλίσματα βοτάνων της ελληνικής γης. Τα προιόντα, αυτά μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/BenostanHealthProducts/, στο Instagram https://www.instagram.com/benostanhealthproducts/?hl=el, αλλά και στο site τους https://eurotc.gr/benostan. Εγώ, πάντως θα τα καταευχαριστηθώ όλο το καλοκαίρι και θα ενημερωθώ για το ποια προιόντα της ίδιας εταιρείας θα επιλέξω αργότερα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti