H εταιρεία TIMALFES NATURAL COSMETICS με έχει ετοιμάσει για το καλοκαίρι με τους πιο πολύτιμους συμμάχους!

Φίλοι μου, ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περνάτε πανέμορφα. Εγώ προσωπικά είμαι σε μία τεράστια αναμονή για το καλοκαίρι και μετράω ημέρες για να έρθει όπως έκανα και μικρή. Έχω πάρει τα πολύχρωμα μαγιό μου και για καλή μου τύχη η εταιρεία TIMALFES NATURAL COSMETICS, μου έστειλε να δοκιμάσω δύο προιόντα φανταστικά ιδανικά για όλες τις εποχές.


Η Λιάνα η δημιουργός της εταιρείας, αποφάσισε να δημιουργήσει εκείνα τα προιόντα, που δεν θα βλάπτουν την υγεία του καταναλωτή και θα του προσφέρουν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα για την ομορφιά του. Όταν πρωτοέπιασα τα προιόντα, στα χέρια μου μου έκανε μεγάλη εντύπωση και η παραμικρή λεπτομέρεια, που ήταν προσεγμένη. Το κάθε προϊόν, ερχόταν με ένα χαρτάκι με οδηγίες χρήσης και πάνω τους αναγραφόταν και η ημερομηνία λήξης, ώστε να ξέρουμε μέχρι πότε να τα χρησιμοποιήσουμε.


Αρχικά μου κίνησε το ενδιαφέρον η αντηλιακή κρέμα προσώπου, όπου είναι 3 σε 1. Είναι αντηλιακή, αντιγηραντική κι ενυδατική. Ένα προϊόν φανταστικό, που απορροφάται στο δευτερόλεπτο, παρέχει προστασία από ακτινοβολία UVA και UVB και έχει δείκτη προστασίας 50. Eίναι ιδανικό για όλες τις ώρες και πραγματικά ότι χρειάζεται η σύγχρονη γυναίκα, που δεν έχει χρόνο να χρησιμοποιεί άπειρα προιόντα, αλλά δεν θέλει να παραμελήσει και τον εαυτό της.


Και το επόμενο προϊόν, όμως δεν κάνει μία μόνο χρήση. Πρόκειται για την κρέμα ματιών και βλεφάρων από την εταιρεία TIMALFES NATURAL COSMETICS, που υπόσχεται να βοηθήσει την κάθε γυναίκα που αντιμετωπίζει προβλήματα με τους μαύρους κύκλους ή θέλει κάτι, που μπορεί να της παρέχει ανόρθωση και αντιγήρανση. Οι συσκευασίες των προϊόντων, είναι πανέμορφες και είναι τα καλύτερα δώρα, που μπορείτε να κάνετ είτε στον εαυτό σας είτε στους ανθρώπους, που αγαπάτε.
Εγώ την εταιρεία αυτή, την έχω ξεχωρίσει για πολλούς λόγους και είναι από τις λίγες εταιρείες, που κάνουν πράγματι όλα όσα υπόσχονται. Για να το διαπιστώσεις όμως κι εσύ με τα μάτια σου, μπορείς να βρεις την σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/timalfes.cosmetics/, στο Instagram https://www.instagram.com/timalfes.cosmetics/ και στο site τους http://www.timalfes.com/en/default.asp. Και να θυμάστε, πως ότι έχει φτιαχτεί με αγάπη και θετική διάθεση δεν πρόκειται να μας απογοητεύσει!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti