Προστατέψετε την επιδερμίδα σας αυτό το καλοκαίρι με το καταπληκτικό αντηλιακό της εταιρείας MEY OF SWITZERLAND!

Φίλοι μου, για το σημερινό ποστ, κάθομαι στο μπαλκόνι μου και έχω βγάλει όλα τα αντηλιακά μου από τα συρτάρια, προσπαθώντας να ανακαλύψω, ποιο είναι το καλύτερο το οποίο αξίζει να σας αναφέρω, για να προμηθευτείτε. Η αλήθεια είναι, πως παλαιότερα δεν είχα καμία εταιρεία, όπου ότι κι αν δοκίμαζα από αυτήν θα ήταν φανταστικό, ώσπου μπήκε στην ζωή μου η εταιρεία DEKAZ S.A. με τα φανταστικά της προιόντα. 


Η εταιρεία DEKAZ S.A., κάθε φορά, που συνεργαζόμαστε δεν σταματάει να με εκπλήσσει, καθώς τα προιόντα της είναι 100% ποιοτικά και ότι καλύτερο χρησιμοποιώ στην επιδερμίδα μου το τελευταίο διάστημα. Μάλιστα, η ενυδατική κρέμα, που μου είχε στείλει από την εταιρεία MEY, μου τελειώνει καθώς το χέρι μου πάντα κατέληγε σε αυτήν και ήταν ιδανική για όλους τους τύπους επιδερμίδας.


Σήμερα όμως, αποφάσισα να μιλήσουμε για αντηλιακά. Τα αντηλιακά, ιδίως εμείς, που κατοικούμε στην Ελλάδα θα πρέπει να τα έχουμε σε σημαντική θέση στο boudoir και στο νεσεσέρ μας, καθώς μας προστατεύουν από τις υπεριώδεις ακτινοβολίες του ήλιου. Το συγκεκριμένο αντηλιακό, από την εταιρεία MEY, μοσχομυρίζει καλοκαίρι. Αφήνει μία απαλότητα στην επιδερμίδα, απορροφάται αμέσως και πραγματικά μπορείτε να το ανανεώνετε, χωρίς να φοβάστε, πως θα σας αφήσει τα αντιαισθητικά άσπρα σημάδια, όπως κάνουν πολλά αντηλιακά. Έχει 50 δείκτη προστασίας και παρέχει προστασία από την ακτινοβολία UVA ΚΑΙ UVB.


Αν λοιπόν, ψάχνεις για το φετινό αντηλιακό σου, που πραγματικά θα σε βγάζει ασπροπρόσωπη όλες τις στιγμές η εταιρεία DEKAZ S.A. έχει την καλύτερη πρόταση. Μπορείτε να το βρείτε είτε στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/pg/DEKAZ-SA-128046170664835/photos/?ref=page_internal, είτε στο Instagram https://www.instagram.com/dekazsa/?hl=el, αλλά και στο site τους http://www.dekaz.gr/. Και να θυμάστε, να μην αφήνετε ποτέ αυτούς που αγαπάτε χωρίς αντηλιακό.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti