Αυτά είναι τα Must have προιόντα της εταιρείας Golden Rose γι αυτό το καλοκαίρι!

Κορίτσια μου, σήμερα είμαι πίσω με άλλο ένα ποστ, ομορφιάς, καθώς ξέρω, πως λατρεύετε να μοιράζομαι μαζί σας τα δικά μου αγαπημένα προιόντα μακιγιάζ, αλλά και την γνώμη μου για εταιρείες. Επέλεξα λοιπόν, να σας μιλήσω για την εταιρεία Golden Rose, που πλέον τα προιόντα της είναι κορυφαίας ποιότητας και τα χρησιμοποιούν ακόμη και οι πιο διάσημες Ελληνίδες.


Πιο συγκεκριμένα, θα σας δείξω τις προτάσεις μου, για το τι θα πρέπει να περιέχει το καλοκαιρινό σας νεσεσέρ και για να μην πολυλογώ, πάμε να δούμε τις προτάσεις μου. Φυσικά, δεν νοείται καλοκαίρι χωρίς κάποια πούδρα bronzer. Η συγκεκριμένη της εταιρείας, που σας ανέφερα είναι σε πολύ μεγάλη ποσότητα και μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε χωρίς να έχετε φορτώσει την επιδερμίδα σας με πολλά προιόντα. Είναι μαγική!


Φυσικά, επόμενα πολυαγαπημένα μου προιόντα είναι τα καινούρια highlighter της εταιρείας, που μπορείτε να τα βάλετε είτε σαν υγρή σκιά, είτε σαν highlighter για να δώσετε μια λάμψη στην επιδερμίδα σας είτε πάνω από το κραγιόν σας, για να τα κάνετε μεταλλικά. Πρόκειται, για πολυχρηστικά προιόντα, που πρέπει να τα αποκτήσεις αμέσως!

Σειρά, έχουν τα βερνίκια της εταιρείας Golden Rose, σε αυτές τις παστέλ αποχρώσεις, που δεν μπορεί σίγουρα θα σου κλέψουν την καρδιά. Συνδυάζονται φανταστικά, με την ηλιοκαμένη επιδερμίδα, που θα αποκτήσεις και είναι τα must have της σεζόν!


Τελευταίο προϊόν και πολύ αγαπημένο από πολλές bloggers, είναι το TOTAL COVER FOUNDATION & CONCEALER με SPF 15, που είναι φανταστικό τώρα για το καλοκαίρι, καθώς παρέχει κάλυψη και προστασία από τον ήλιο, όλα αυτά συνδυασμένα σε ένα προϊόν.
Αυτά, είναι λοιπόν όλα τα προιόντα, που εγώ ξεχώρισα για φέτος το καλοκαίρι και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια, στην συγκεκριμένη εταιρεία, που μας παρέχει ψηλή ποιότητα προϊόντων σε τόσο χαμηλές τιμές. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα προιόντα στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/goldenrosegreece/?ref=br_rs και στο Instagram https://www.instagram.com/goldenrosegreece/ και στο site τους http://londessa.gr/ και να βρείτε αυτά, που σας ταιριάζουν. Να θυμάστε, πως μια γυναίκα είναι όμορφη ότι και αν φοράει, αλλά γίνεται ακαταμάχητη με το κατάλληλο μακιγιάζ!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti