Προστατευτείτε από τον ήλιο με τα μοναδικά προιόντα της εταιρείας Ag pharm!

Φίλοι μου καλημέρα! Σήμερα είναι Κυριακή και έχω ξυπνήσει με γεμάτες μπαταρίες και έχω αποφασίσει να αφιερώσω την ημέρα μου στο να μοιραστώ μαζί σας τα κορυφαία νέα γύρω από τον χώρο της ομορφιάς! Σας έχω ξαναπεί, πως ο χώρος του blogging με έκανε να με αγαπήσω περισσότερο και να με φροντίζω ακόμα περισσότερο. Σήμερα λοιπόν, θα σας μιλήσω για αντηλιακή προστασία, συστήνοντάς σας τα λατρεμένα μου αντηλιακά από την εταιρεία Ag pharm.


H εταιρεία Ag pharm, είναι μία εταιρεία, που αγαπώ πολύ και όλα της τα προιόντα με έχουν αφήσει 100% ικανοποιημένη. Έτσι λοιπόν, είχα πολύ μεγάλη ανυπομονησία φέτος να δοκιμάσω τα αντηλιακά τους, καθώς θεωρώ, πως τα αντηλιακά πρέπει να είναι στο μπάνια της κάθε οικογένειας ανεξαρτήτου εποχής. Μπορεί αυτή την στιγμή λοιπόν να κάθομαι στο μπαλκόνι μου, για να σου γράψω αυτό το ποστ, όμως ο ήλιος καίει και για αυτό έχω βάλει στο σώμα μου το φανταστικό γαλάκτωμα σώματος της εταιρείας με SPF 30. Είναι πολύ δροσιστικό, απορροφάται στο δευτερόλεπτο, χωρίς να αφήνει άσπρα σημάδια, που πολλές φορές λερώνουν τα μαγιό μας και βρίσκεται σε συσκευασία των 200 ml, για να ικανοποιήσει όλη την οικογένεια.


Κατά καιρούς, λαμβάνω μηνύματα από πολλές από εσάς, που δεν ξέρετε αν πρέπει να εμπιστευτείτε ένα αντηλιακό προσώπου με χρώμα ή χωρίς. Εγώ τα αγαπώ και τα δύο καθώς, σε επίσημες περιστάσεις και όταν δεν θέλω να φαίνομαι τελείως άχρωμη το αντηλιακό με χρώμα με έχει βγάλει πολλές φορές από την δύσκολη θέση, αλλά για την υπόλοιπη οικογένεια και κυρίως για τους άντρες παίρνω το αντηλιακό χωρίς χρώμα. Το ευχάριστο είναι, πως και τα δύο έχουν 50 δείκτη προστασίας και έτσι όλοι μαζί απολαμβάνουμε τον ήλιο, χωρίς να γινόμαστε αστακοί.


Δεν θα σας πω πολλά ακόμα, για τα συγκεκριμένα αντηλιακά παρά μόνο ότι δεν λείπουν ποτέ από την τσάντα, το νεσεσέρ και το boudoir μου. Μην αφήσετε φέτος το καλοκαίρι τον εαυτό σας εκτεθειμένο στον ήλιο και εμπιστευτείτε τα φανταστικά αντηλιακά της εταιρείας Ag pharm. Μπορείτε να τα βερίτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/agpharm/, στο Instagram https://www.instagram.com/ag_pharm/, στο site τους http://www.agpharm.gr/ αλλά και σε πολλά φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα. Εγώ είμαι έτοιμη για βουτιές, εσύ είσαι;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti