Η καινούρια σειρά προϊόντων της εταιρείας Wet n wild είναι ότι καλύτερο μπορείς να εμπιστευτείς για φέτος το καλοκαίρι!

Κορίτσια μου, είμαι πίσω με άλλο ένα ποστ σχετικό με το μακιγιάζ όμως αυτή την φορά. Η αλήθεια είναι, πως το τελευταίο διάστημα έχουν καταφτάσει διάφορα προιόντα στα χέρια μου, και από όλα πιο πολύ έχω ενθουσιαστεί με τα καινούρια λανσαρίσματα της εταιρείας Wet n wild. H εταιρεία λοιπόν αυτή, είναι μία εταιρεία, που αγαπώ ιδιαίτερα καθώς είναι πολύ οικονομική, τα προιόντα της είναι φανταστικά και δεν κάνουν πειράματα στα ζώα.


Η καινούρια της σειρά, λοιπόν, όπως ήταν αναμενόμενο με έχει κατενθουσιάσει και πρόκειται να σας μιλήσω για όλα τα προιόντα ένα ένα ξεχωριστά και πως τα χρησιμοποιώ εγώ. Θα ξεκινήσω λοιπόν, με τις καινούριες και πολύ hot παλέτες ματιών στα πιο φανταστικά χρώματα της σεζόν και σε καταπληκτική τιμή. Η δική μου έχει εκείνες τις καφέ λαδί αποχρώσεις, που δεν πρέπει να λείπουν από το νεσεσέρ της κάθε γυναίκας και με βολεύει πάρα πολύ και η συσκευασία τους, που είναι μικρή και μπορώ να την κουβαλάω παντού μαζί μου.


Επόμενα δύο κορυφαία προιόντα, είναι το hello Halo highlighter της σειράς, όπου το χρησιμοποιώ πέρα για να δώσω λάμψη στο πρόσωπό μου και αναμεμειγμένο με το foundation μου, αλλά και σαν σκιά. Είναι φανταστικό και σας προτείνω να το αγοράσετε ανεπιφύλακτα. Τι να πει κανείς όμως και για τα megalast liquid catsuit, που είναι κραγιόν μακράς διάρκειας, που διαρκούν πολλές ώρες και δεν τα βγάζω από επάνω μου;


Τελευταία προιόντα, η megaslim skinny mascara, που είναι κατάμαυρη και δίνει ένα φανταστικό εφέ στις βλεφαρίδες μου χωρίς να τις βαραίνει υπερβολικά και ένα πινέλο για τις σκιές, όπου εμένα με βολεύει για να βάζω και λίγη σκιά κάτω από το μάτι.


Όλα τα προιόντα, που μου έστειλε η εταιρεία είναι μοναδικά και πραγματικά δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω. Μπορείτε και εσείς λοιπόν, να τα δείτε και να τα κάνετε δικά σας βρίσκοντας την εταιρεία Wet n wild στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/wetnwildgreece/, στο Instagram https://www.instagram.com/wetnwildgreece/, αλλά και στην σελίδα Skouras cosmetics https://www.facebook.com/SkourasCosmetics/. Mέχρι το επόμενό μου ποστ να περνάτε υπέροχα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti