Το Cherrybox δημιούργησε για εμάς το πιο cool νεσεσέρ του καλοκαιριού!

Φίλοι μου. Το ξέρω, πως είναι Κυριακή και οι περισσότεροι θα έχετε ξεκινήσει τις εξορμήσεις στην παραλία. Άλλοι πάλι, θα απολαμβάνετε τις ελεύθερες μέρες από την δουλειά σας σε μικρές αποδράσεις και κάποιοι ετοιμάζεστε να πάτε διακοπές σε ένα από τα πανέμορφα νησιά της χώρας μας. Εγώ λοιπόν, είμαι εδώ για να σου μιλήσω για το πιο Cool νεσεσέρ του καλοκαιριού που δημιούργησε το Cherrybox για όλες εμάς, που ενώ είμαστε control freak δεν ξέρουμε τι να πρωτοπάρουμε στο νεσεσέρ των διακοπών και καταλήγουμε να τα έχουμε πάρει όλα μαζί μας!


Αρχικά, τι πιο ωραίο από τα τέσσερα σχέδια νεσεσέρ που βρήκε το Cherrybox και το γέμισε με απαραίτητα προιόντα για τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Καρπούζια, τροπικά μοτίβα, αχινοί σε περιμένουν για να διαλέξεις εσύ ποιο θα σε συντροφεύει στις πιο ξεκούραστες ημέρες του χρόνου. Εγώ, διάλεξα το σχέδιο με τους αχινούς και όταν πρωτοαντίκρισα τι είχε μέσα το νεσεσέρ μπορεί να ακούστηκαν οι επευφημίες μου μέχρι τις απέναντι πολυκατοικίες.


Αρχικά, θα ξεκινήσω με την CC cream της εταιρείας SEACRET. Πρόκειται για ένα μοναδικό προϊόν, με SPF 15 και βελούδινη υφή, που σου παρέχει και κάλυψη και ομοιόμορφη λαμπερή επιδερμίδα. Ποια γυναίκα, όμως δεν λατρεύει και τα λαδάκια μαυρίσματος; Έτσι στο Smell the Summer θα βρεις και το φανταστικό HEI POA, που αγαπούν όλες οι bloggers του εξωτερικού αλλά και της Ελλάδας και πίστεψέ με όλοι θα θέλουν να το δανειστούν για να το δοκιμάσουν.


Επόμενο προϊόν, που έχει μέσα το νεσεσέρ είναι ένα αντηλιακό μαλλιών με μία ελαφριά και πολύ δροσερή σύνθεση για μεταξένια μαλλιά της εταιρείας OLIVE TOUCH. Αν και είναι το πρώτο προϊόν, που δοκιμάζω της εταιρείας έχω κατενθουσιαστεί. Φυσικά, για εκείνες τις στιγμές που θέλουμε να μυρίζουμε όμορφα το Cherrybox φρόντισε να βάλει στο νεσεσέρ ένα body mist της εταιρείας I love. Kι επειδή καλοκαίρι, χωρίς προϊόν της εταιρείας Nuxe δεν νοείται στο τσαντάκι θα βρεις το αφρόλουτρο, που χαρίζει μεταξένια αίσθηση στην επιδερμίδα και μοναδικό άρωμα. Όμως δεν κλείνουμε εδώ,για να μην μας πιάνει το μάτι υπάρχει κι ένα καταπληκτικό βραχιολάκι στο Smell the summer, που δεν το έχω βγάλει από επάνω μου και για τις ημέρες που καίει πολύ ο ήλιος ένα δειγματάκι πάλι από την εταιρεία Nuxe με το after sun τους.


Εγώ έμεινα ενθουσιασμένη, με το συγκεκριμένο νεσεσέρ καθώς το Cherrybox βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά και μας παρέχει μοναδικά προιόντα σε καταπληκτικές τιμές. Αν θες κι εσύ να γνωρίσεις το Cherrybox και να γίνεις ένα beauty maniac cherrygirl μπορείς να αναζητήσεις την σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/CherryboxGR/, αλλά και στο Instagram https://www.instagram.com/cherryboxgr/ και να πραγματοποιήσεις τις αγορές σου από το site της εταιρείας https://cherrybox.gr/enabled-1?product_list_limit=all. Mέχρι το επόμενό μου ποστ, να χαμογελάτε και να χαίρεστε το καλοκαίρι σας στο έπακρο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti