H εταιρεία Blue Scents για άλλη μια χρονιά με έχει ξετρελάνει με τα προιόντα της!

Φίλοι μου, το ξέρω πως τα ποστ πλέον δεν είναι τόσο συχνά όσο πέρσι, αλλά η επικοινωνία και η αγάπη που ανταλλάζουμε όλο αυτό τον καιρό παραμένει η ίδια και μεγαλώνει χρόνο με τον χρόνο. Ξέρετε, πως πάντοτε σας γράφω σαν καταναλωτής και σπάνια εκθειάζω τις εταιρείες. Παρ' όλα αυτά, η εταιρεία Blue Scents είναι μία Ελληνική εταιρεία, που τα προιόντα της έχουν κατακλύσει το μπάνιο μου.


Ήδη από πέρσι, σου είχα γράψει σε ποστ για τα Body Mist της εταιρείας, που κυκλοφορούν και φέτος και έχουν ανάλαφρες μυρωδιές και μπορείς να κουβαλάς παντού μαζί σου. Φέτος η εταιρεία έχει κάνει για εμένα μαραθώνιο, καθώς όλα της τα προιόντα είναι φανταστικά, οι μυρωδιές μένουν στο σώμα και οι συσκευασίες των προϊόντων θυμίζουν ή και ξεπερνούν προιόντα από μεγάλα Brands. Τα πρώτα προιόντα, που μου έκλεψαν την καρδιά είναι τα λαδάκια της εταιρείας, που το ένα είναι argan oil και το άλλο jojoba oil. Έχουν φανταστικές μυρωδιές, έρχονται με δοσομετρητή για να χρησιμοποιείτε κάθε φορά την κατάλληλη ποσότητα που χρειάζεστε και πολλές φορές τα χρησιμοποιώ συνδυαστικά με την κρέμα σώματός μου για φουλ ενυδάτωση.


Επόμενα αγαπημένα, λατρεμένα προιόντα είναι οι κρέμες σώματος της εταιρείας, που βγαίνουν και σε αφρόλουτρο και μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε συνδυαστικά. Η εταιρεία μου έστειλε να δοκιμάσω τις μυρωδιές pink infusion και white infusion και με έχουν ξετρελάνει, καθώς μυρίζουν εξωτικά, ενυδατώνουν και δροσίζουν την επιδερμίδα τώρα το καλοκαίρι και απορροφώνται στο δευτερόλεπτο.


Τελευταία προιόντα, που δοκίμασα ήταν τα αρώματα της εταιρείας, που με ξετρέλαναν και τα συγκεκριμένα από την συσκευασία αλλά και ως προιόντα αυτά καθεαυτά. Έχουν πολύ ιδιαίτερες μυρωδιές, συγκλονιστικό καπάκι και πραγματικά δεν λείπουν ούτε αυτά ποτέ από την τσάντα μου. Μάλιστα κάπου είχα διαβάσει, πως αν συνδυάσεις το καλοκαίρι σου με μία μυρωδιά αν ξαναφορέσεις το ίδιο άρωμα και κάποια άλλη εποχή του χρόνου θα νιώσεις την απόλυτη ευτυχία.
Όπως καταλάβατε με την εταιρεία Blue Scents και τα αρώματά της έχω μία σχέση πάθους. Αν θέλετε και εσείς να βρείτε τα προιόντα, που θα ανταποκρίνονται καλύτερα στις δικές σας ανάγκες δεν έχετε παρά να βρείτε τα προιόντα της εταιρείας στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/bluescents/, στο Instagram https://www.instagram.com/blue_scents/, αλλά και στο site τους https://www.bluescents.com/. Και να θυμάστε, πως η ομορφιά βρίσκεται μέσα μας. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti