Φτιάξε το τέλειο πρωινό με τα μοναδικά προιόντα από την εταιρεία Olybeea!

Φίλοι μου, ξέρω πως έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε, αλλά μιας και ο Σεπτέμβρης είναι ένα βήμα πιο κοντά αποφάσισα να σας μιλήσω για φαγητό. Ναι καλά ακούσατε! Ξέρω, πως το καλοκαίρι υπάρχουν δύο μερίδες ανθρώπων. Εκείνοι, που χαλαρώνουν πολύ και αφήνουν το σώμα τους σε δεύτερη μοίρα και εκείνοι, που εξαντλούν τον οργανισμό τους με δίαιτες δίχως τέλος.


Το δικό μου καλοκαίρι, διατροφικά με βρήκε κάπου στην μέση θέλοντας όμως να αλλάξω και να επιλέξω έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής, που θα μου δίνει ενέργεια και διάθεση να ολοκληρώνω τις απαιτήσεις της καθημερινότητας. Έτσι, είμαι πολύ χαρούμενη που ανακάλυψα την εταιρεία Olybeea με τα αγνά της προιόντα.


Η εταιρεία, μου έστειλε να δοκιμάσω μερικά από τα φημισμένα μέλια της και πλέον για εμένα τόσο το πρωινό όσο και το απογευματινό έχουν γίνει τα αγαπημένα μου γεύματα. Λατρεύω, να συνδυάζω το μέλι πεύκου με το γιαούρτι ή τα pancakes μου, αλλά έχω λατρέψει και το μέλι βελανιδιάς. Επίσης, αγαπώ τις vintage συσκευασίες των προϊόντων και θέλω πραγματικά να τα φωτογραφίζω συνέχεια.


Τα προιόντα της εταιρείας Olybeea, είναι βραβευμένα και αυτό είναι πολύ αισιόδοξο, καθώς πρόκειται για μία οικογενειακή παραδοσιακή μελισσοκομική επιχείρηση με έδρα δίπλα στην αρχαία Ολυμπία. Μάλιστα, ιδιαίτερη εντύπωση μου προκάλεσε που και το site της εταιρείας είναι γραμμένο στα αγγλικά για να μπορεί να τα προμηθευτεί κανείς σε όποια γωνιά του πλανήτη βρίσκεται.


Εγώ, δοκίμασα τα προιόντα της εταιρείας και τα αγάπησα. Για να δώσεις λοιπόν κι εσύ μία παραδοσιακή νότα στα γεύματα σου μπορείς να βρεις την εταιρεία Olybeea, στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/olybeea/, στο Instagram https://www.instagram.com/olybeea.gr/ αλλά και στο site τους https://olybeea.com/. Και να θυμάστε, πως η ζωή είναι γλυκιά όταν μοιράζεσαι αγαπημένες γεύσεις με τους δικούς σου ανθρώπους!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti