Η εταιρεία Orzene φροντίζει τα μαλλιά μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!

Φίλοι μου, το ξέρω πως έχω καιρό να σας γράψω κάποιο ποστ και η αλήθεια είναι πως μου έχει λείψει αυτή η επαφή μαζί σας. Παρόλα αυτά σήμερα, ξεκινάνε τα σχολεία και μπορεί να μην επέστρεψα με ένα back to school post, αλλά εν μέρει είναι ένα back to my hair routine post και θα σας μιλήσω για την περιποίηση των μαλλιών μου με τα φανταστικά προιόντα της εταιρείας Orzene.


Την εταιρεία Orzene την αγαπήσαμε και την αγαπάμε όλοι, καθώς τα σαμπουάν μπύρας εκτός από καταπληκτική μυρωδιά βοηθάνε πολύ και τις κοπέλες, που έχουν λιπαρή ρίζα σαν κι εμένα. Έτσι, όταν πηγαίνω στα σούπερ μάρκετ σίγουρα τα προιόντα της εταιρείας είναι πάντοτε η απόλυτη επιλογή μου και μάλιστα δεν τα δοκιμάζω μεμονωμένα, αλλά αγοράζω ολόκληρη την συλλογή από κάθε σειρά.


Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια έχουν μπει και στο μπάνιο πολλών διάσημων γυναικών, όπως της Ευαγγελίας Αραβανή και της Ελένης Τσολάκη και είμαι σίγουρη πως κι εκείνες θα επιλέγουν μόνο τα καλύτερα προιόντα για τα μαλλιά τους. Καθώς, λοιπόν επιστρέψαμε από τις διακοπές, όπου ταλαιπωρήσαμε πολύ τα μαλλάκια μας σας προτείνω την σειρά HYALUCARE της εταιρείας ORZENE, που χαρίζει πυκνότητα και ενυδάτωση.


Εγώ, από την σειρά πέραν του σαμπουάν χρησιμοποιώ τη μάσκα μαλλιών, όπου την αγαπώ καθώς βρίσκεται σε μία μεγάλη συσκευασία και δεν μου τελειώνει εύκολα, την κρέμα λείανσης, που κάνει τα μαλλιά μου ίσια και απαλά χωρίς θερμότητα και το hair conditioner, τις ημέρες που δεν βάζω τη μάσκα.


Είναι όλα φανταστικά και ότι χρειάζεται η πολύ λεπτή τρίχα των μαλλιών μου. Δεν είναι τυχαίο, που τα αγαπάτε λοιπόν και τα εμπιστεύεστε χρόνια και εσείς. Για να ενημερώνεστε για τα προιόντα της εταιρείας, μπορείτε να τους ακολουθείτε σε Facebook https://www.facebook.com/orzenegreece/ και Instagram https://www.instagram.com/orzenegreece/?hl=el και τα μαλλιά σας θα είναι πιο υγιή, λαμπερά και μεταξένια από ποτέ. Όπως και της Ευαγγελίας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti