Κάντε τα πιο ιδιαίτερα δώρα στα αγαπημένα σας πρόσωπα από το Resi!

Φίλοι μου, η περίοδος, που περιμένουμε μικροί και μεγάλοι για να πάρουμε μία ανάσα χαράς και θετικής διάθεσης πλησιάζει. Οι δρόμοι έχουν στολιστεί με λαμπιόνια και παντού, όπου κι αν γυρίσεις κάπου θα υπάρχει ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο ή ο Άη - Βασίλης, να σου δώσει κουράγιο να συνεχίσεις την ημέρα σου μέχρι να έρθουν τα Χριστούγεννα. Ναι, είμαι τόσο ρομαντική!


Είμαι τόσο ρομαντική, που λατρεύω να κάνω δώρα στα αγαπημένα μου πρόσωπα, να τους γράφω προσωπικές κάρτες, τις οποίες αν έχω χρόνο τις φτιάχνω και μόνη μου και παίρνω παιχνίδια στους μαθητές μου. Καθώς, λοιπόν έψαχνα ιδιαίτερα δώρα, για τις φίλες μου πριν από λίγες ημέρες τυχαία έπεσα πάνω στην σελίδα Resi και έμεινα άφωνη.


Καταρχήν, όλες οι δημιουργίες της σελίδας είναι καλόγουστες με ωραίες λεπτομέρειες και συνάμα διακριτικές, που εγώ αυτό το αγαπώ. Έτσι, η δημιουργός τους, μου έστειλε δύο φανταστικά βραχιολάκια, το ένα με ένα κατακόκκινο δεντράκι και το άλλο είναι γουράκι για το 2019. Μου άρεσε τόσο πολύ, που πραγματικά ανυπομονώ να το φορέσω!!

Φυσικά, στην σελίδα μπορείτε να βρείτε επίσης και καλοφτιαγμένα κοσμήματα, για όλες τις ηλικίες και έρχονται σε φανταστικές συσκευασίες, που θα κάνουν τα αγαπημένα σας πρόσωπα τρισευτυχισμένα. Μετά, την ανακάλυψη του Resi, πιστεύω λοιπόν ακράδαντα πως όντως η ευτυχία βρίσκεται στα απλά.


Αν λοιπόν, θέλεις και εσύ να δεις αυτές τις μοναδικές δημιουργίες και να διαλέξεις εκείνες, που θα κάνουν τα δικά σου αγαπημένα πρόσωπα, να λάμπουν από ευτυχία, δεν έχεις παρά να επισκεφτείς την σελίδα Resi στο Facebook https://www.facebook.com/resihandmade/?ref=br_rs, αλλά και στο Instagram https://www.instagram.com/?hl=el!! Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να περνάτε υπέροχα!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti