Βρες μοναδικά προιόντα περιποίησης στο Alchemy of Beauty byLou!

Φίλοι μου, καθώς φτάσαμε αισίως στο τέλος μίας πολύ όμορφης εβδομάδας, αποφάσισα να μοιραστώ σήμερα μαζί σας κάποια μυστικά για την περιποίηση του προσώπου μου. Η αλήθεια είναι και θα το έχετε καταλάβει και εσείς μέσα από τον λογαριασμό μου στο Instagram, πως έχω κάνει στροφή σε προιόντα, που δεν περιέχουν χημικά και τις περισσότερες φορές γνωρίζω ποιος τα κατασκευάζει.


Κάπως έτσι, λοιπόν ανακάλυψα το Alchemy of  Beauty byLou. Δύο γλυκύτατες λοιπόν αδερφές, έχουν βάλει στόχο να κάνουν την κάθε γυναίκα να είναι και να αισθάνεται όμορφη με τα προιόντα, που κατασκευάζουν. Εγώ λοιπόν, επέλεξα να δοκιμάσω δύο πολύ hot προιόντα. Το πρώτο ήταν ο ορός λάμψης, που λειτουργεί και σαν primer, που από τότε που τον δοκίμασα το μακιγιάζ μου έχει γίνει πολύ καλύτερο. Η επιδερμίδα μου φαίνεται και είναι πολύ πιο ενυδατωμένη και το make up απλώνεται σαν όνειρο.


Βέβαια, καθώς στην καθημερινότητά μου βάφομαι σε ημερήσια βάση εκτός από τα Σαββατοκύριακα, έψαχνα καιρό για μία μάσκα προσώπου, όπου θα έπαιρνε την θαμπάδα από αυτό. Η μάσκα λοιπόν, με λευκό τσάι, που βρήκα στο Alchemy of Beauty byLou με έχει ξετρελάνει. Φυσικά, δεν θα μπορούσα να μην διοργάνωνα και κάποιο διαγωνισμό, για να δοκιμάσετε και εσείς τα προιόντα της εταιρείας!


Τέτοιους ανθρώπους λοιπόν, όπως τις δημιουργούς του Alchemy of Beauty byLou, που αγαπούν την δουλειά τους και βάζουν μεράκι και αγάπη για να την εξελίσσουν συνεχώς, τους εκτιμώ ακόμα περισσότερο. Αν λοιπόν, θες να δοκιμάσεις και εσύ τα προιόντα της εταιρείας δεν έχεις παρά να επισκεφτείς την σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/loukiaz/ και στο Instagram https://www.instagram.com/alchemy_of_beauty_bylou/! Και να θυμάσαι, πως η ομορφιά βρίσκεται παντού!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti