Η φροντίδα της επιδερμίδας μου γίνεται αποκλειστικά με τα προιόντα της εταιρείας Bioselect!

Φίλοι μου, σήμερα είναι μία πολύ όμορφη ημέρα και μπορεί να μην σας το έχω αναφέρει, αλλά εμένα ο ήλιος με κάνει να θέλω να βάλω τα αθλητικά μου, να περπατήσω στη φύση, να περιποιηθώ το πρόσωπό μου και το σώμα μου με φυσικά προιόντα, που είναι θρεπτικά και καθόλου βλαβερά. Σε αυτή μου την πορεία έως τώρα έχω απόλυτο μου σύμμαχο την εταιρεία Bioselect!


Η αλήθεια είναι, πως μέχρι τα 24 μου η επιδερμίδα μου δεν είχε απολύτως κανένα ψεγάδι. Φαινόταν ενυδατωμένη και λαμπερή χωρίς να κάνω υπερβολική προσπάθεια. Πρόσφατα, όμως και καθώς βάφομαι καθημερινά για την δουλειά διαπίστωσα, μία λιπαρότητα στην όψη της επιδερμίδας μου και σιγά σιγά η λιπαρότητα αυτή γινόταν πιο έντονη. Παρόλα αυτά, υπάρχουν και οι μέρες, που η επιδερμίδα μου διψάει για ενυδάτωση. Έτσι, λοιπόν αποφάσισα να δοκιμάσω όχι μία αλλά δύο κρέμες προσώπου της εταιρείας Bioselect.


H μία κρέμα λοιπόν, είναι για ξηρές και ευαίσθητες επιδερμίδες και η άλλη για λιπαρές/μικτές επιδερμίδες. Εγώ λατρεύω, τα προιόντα, που βάζω επάνω μου να μυρίζουν φύση και επομένως η μυρωδιά αυτών των προϊόντων με ξυπνάει και με αναζωογονεί. Χαρίζουν και οι δύο τόση ενυδάτωση, όση έχει ανάγκη η επιδερμίδα μου και με έκαναν να θέλω να δοκιμάσω και άλλα προιόντα της εταιρείας.


Έχοντας σε πολύ μεγάλο βαθμό κατασκευαστεί τα προιόντα όλα από φυσικά συστατικά, δεν μπορούσα να μην ζητήσω από την εταιρεία να δοκιμάσω και την κρέμα ματιών τους, που είναι για φωτεινό και ξεκούραστο βλέμμα. Καθώς, δουλεύω πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή και πολύ συχνά ξενυχτάω διαβάζοντας, η συγκεκριμένη κρέμα κάνει όλα όσα υπόσχεται. Πραγματικά, πλέον δεν κάνω ούτε βήμα χωρίς αυτήν!


Αν λοιπόν, είσαι και εσύ λάτρης της λαμπερής επιδερμίδας και των φυσικών προϊόντων δεν έχεις παρά να μπεις στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/bioselect.gr/, στο Instagram https://www.instagram.com/bioselect.official/ και στο site τους  https://www.bioselect.gr/και να γεμίσεις το καλάθι σου με όλα αυτά τα εξαιρετικά προιόντα, για τα οποία σου μιλάω. Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να περνάτε όμορφα και να χαμογελάτε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti