Βρες ότι ψάχνεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα Dealershop.gr!

Φίλοι μου, σήμερα είχα διάθεση να σας γράψω και να σας μιλήσω για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, που μπήκε στην καρδιά μου. Ο λόγος, για το Dealershop.gr! Η αλήθεια είναι, πως το ανακάλυψα τυχαία και από τότε δηλώνω ερωτευμένη. Οι άνθρωποι εκεί, πέραν του ότι είναι πολύ πολύ εξυπηρετικοί είναι και πολύ γενναιόδωροι και μου έστειλαν πάρα πολλά προιόντα, για να σας πω την αντικειμενική μου γνώμη.


Η αλήθεια είναι, πως κατά καιρούς λάμβανα και λαμβάνω πολλά μηνύματα, για το που μπορεί κανείς να βρει οικονομικά πινέλα μακιγιάζ σε πολύ οικονομικές τιμές. Εγώ επέλεξα να δοκιμάσω δύο σετ από το Dealershop.gr και ξετρελάθηκα. Το ένα σετ έχει άπειρα πινέλα, με πολύ μαλακές τριχούλες και πραγματικά ιδανικά για να καλύψουν όλες τις ανάγκες, είτε είστε επαγγελματίας είτε ερασιτέχνης.


Το δεύτερο σετ, που κατέφθασε στα χέρια μου, ήταν ένα σετ με οβάλ πινέλα, πάλι εξαιρετικής ποιότητας, με ένα σφουγγαράκι και ένα εξάρτημα για να πλένετε τα πινέλα σας. Από τότε που τα έλαβα, απολαμβάνω την διαδικασία του μακιγιάζ όσο τίποτε άλλο!


Φυσικά, δεν μπορούσα να αντισταθώ και να μην διαλέξω να δοκιμάσω, ένα μηχάνημα, που φτιάχνει τα μαλλιά και σγουρά και ίσια. Πλέον έχω περιποιημένα μαλλιά, κάθε πρωί δίχως πολύ κόπο! Αυτά λοιπόν, ήταν τα προιόντα που περίμενα.


Μόλις, άνοιξα το δέμα όμως βρήκα μέσα και το απόλυτο trend της εποχής, την μαύρη μάσκα! Έτσι, χάρη στο Dealershop.gr, το Σάββατο θα καλέσω τις κολλητές μου και θα δούμε ταινία κάνοντας την περιβόητη μαύρη μάσκα, για την οποία είμαστε όλες ξετρελαμένες!
Αν λοιπόν ψάχνεις και εσύ τα απόλυτα gadget είτε για ομορφιά είτε για το αγόρι σου είτε για κάποιο άλλο αγαπημένο σου πρόσωπο, όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο Dealershop.gr! Μπορείς να το βρεις είτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/dealershop.gr/ είτε στο Instagram https://www.instagram.com/dealershop.gr/, αλλά και στο site τους https://dealershop.gr/! Και είμαι σίγουρη, πως θα το λατρέψεις, όπως το λάτρεψα και εγώ!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti