H περιποίηση της επιδερμίδας μου ανήκει αποκλειστικά στην εταιρεία Regenis!

Φίλοι μου, Πέμπτη σήμερα και είμαι κοντά σας με ένα καινούριο άρθρο. Η αλήθεια είναι, πως όσο μεγαλώνει το μπλογκ γίνονται όλο και περισσότερες οι συνεργασίες και χαίρομαι, τόσο πολύ που σε όλο αυτό το ταξίδι σας έχω μαζί μου. Τον τελευταίο καιρό λοιπόν, δοκιμάζω τα προιόντα της εταιρείας Regenis, που από την πρώτη στιγμή, που κατέφθασαν στα χέρια μου ήξερα, πως θα είναι εκπληκτικά.


Το σετ περιποίησης, που έλαβα περιελάμβανε λοιπόν την Velvet Day Cream με βουβαλίσιο γάλα και εκχύλισμα βοτάνων, το Booster Collagen, που είναι ιδανικό και για το πρωί και για το βράδυ και τέλος ένα πολύ καινοτόμο προϊόν, το Soothe Calm Hydrate. Η αλήθεια, είναι πως χάρη σε αυτά τα προιόντα, η επιδερμίδα μου είναι πιο λαμπερή και ενυδατωμένη από ποτέ.


Με το που ξυπνήσω λοιπόν, την ίδια ακριβώς ρουτίνα ακολουθώ ναι το βράδυ, παίρνω μια μικρή ποσότητα του καθαριστικού προσώπου και κάνω απαλό μασάζ στο πρόσωπο. Είναι εξαιρετικά πλούσιο το συγκεκριμένο προϊόν σε ενυδατικά στοιχεία και έχει και ένα φανταστικό άρωμα. Επόμενο βήμα, είναι ο ορός προσώπου, που χαρίζει αναζωογόννηση στην επιδερμίδα μου!


Φυσικά, τι να πρωτοπώ για την κρέμα προσώπου της εταιρείας Regenis, που πλέον έχει μόνιμη θέση στο κομοδίνο μου. Η συγκεκριμένη έχει ένα άρωμα πούδρας και φρεσκάδας και πραγματικά μόλις την τοποθετώ στο πρόσωπό μου νιώθω τον χρόνο να σταματά.
Αν λοιπόν, ψάχνετε και εσείς εκείνα τα προιόντα, που θα σας κάνουν να νιώσετε φρέσκες και ανανεωμένες, δεν έχετε παρά να επισκεφτείτε την σελίδα  Regenis σε Facebook https://www.facebook.com/labregenis/ και Instagram https://www.instagram.com/labregenis/.Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να είστε καλά και να χαμογελάτε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti