Γνωρίστε τα προϊόντα της εταιρείας KEAR και βάλτε την φύση στην περιποίησή σας!

Φίλοι μου, είμαι ξανά κοντά σας, για να σας μιλήσω για μία νέα εταιρεία περιποίησης, που έχει αλλάξει την κοσμοθεωρία μου για όλα αυτά τα προϊόντα, που χρησιμοποιούσα έως τώρα! Η εταιρεία KEAR μου έστειλε λοιπόν, ένα μοσχομυριστό δέμα, που όμοιό του δεν έχω λάβει.


Όλα τα προϊόντα ερχόντουσαν σε ένα εντυπωσιακό χάρτινο κουτί με μία κορδέλα και με το που το άνοιγε κανείς εντυπωσιαζόταν από τις πολύχρωμες και πολύ προσεγμένες συσκευασίες των προϊόντων. Το πακετάκι λοιπόν, περιελάμβανε προϊόντα, που αφορούσαν και την περιποίηση του προσώπου, αλλά και του σώματος και τα δοκίμασα με μεγάλη περιέργεια, για να σας γράψω την γνώμη μου. Φυσικά όπως ήταν αναμενόμενο τα ενέταξα όλα και στην βραδινή και στην πρωινή μου ρουτίνα.


Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε, αλλά πολλές bloggers και της Ελλάδας και του εξωτερικού χρησιμοποιούν ευρέως τα σαπούνια για τον καθαρισμό και του προσώπου, αλλά και του σώματος τους. Έτσι τα τέσσερα διαφορετικά είδη σαπουνιών, που μου έστειλε η εταιρεία KEAR θα με κάνουν να με φροντίζω με πιο αγνό και φυσικό τρόπο. Μάλιστα, δεν μπορούσα να ξεχωρίσω κανένα, καθώς όλα ήταν εξαιρετικά και μπορείτε να απευθυνθείτε στην εταιρεία για να φροντίσουν να σας βρουν το κατάλληλο σαπούνι, που θα απευθύνεται στις ανάγκες σας.

Επόμενο προϊόν, που θεωρώ κορυφαίο, είναι το βάλσαμο για το πρόσωπο. Είναι μία φυσική πηγή βιταμίνης C & E και το εφαρμόζω κάθε βράδυ στο πρόσωπό μου. Έχει μοναδικό άρωμα, με χαλαρώνει και το πρωί, που ξυπνάω η επιδερμίδα μου είναι πιο ενυδατωμένη και λαμπερή από ποτέ!
Τελευταίο προϊόν, που δοκίμασα από την εταιρεία KEAR, είναι το λάδι σώματος, που βγαίνει σε μία ιδανική συσκευασία σε μέγεθος, ικανή να το κουβαλάτε συνέχεια μαζί σας και στα ταξίδια, αλλά και όπου αλλού εσείς επιθυμείτε.


Η εταιρεία KEAR, μου πρόσφερε εμένα μία περιποίηση στο σπίτι με προϊόντα, που σέβονται τον καταναλωτή και τις ανάγκες του. Αν λοιπόν θέλεις και εσύ, να δοκιμάσεις τα προϊόντα δεν έχεις παρά να τα βρεις στην σελίδα του στο Facebook https://www.facebook.com/KEARLIFE/ , στο Instagram  https://www.instagram.com/kearlife/?hl=el ,αλλά και στο site τους https://kearlife.com/products/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας με τον καλύτερο τρόπο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti