Φροντίστε την διατροφή σας με μέλι από την Μελισσοκομία Χέλμος!

Φίλοι μου, χαίρομαι ιδιαίτερα, όταν πρέπει να γράψω κάποια ποστ διατροφής, καθώς τον τελευταίο χρόνο, λόγω της διατροφής, που ξεκίνησα ανακαλύπτω καινούριες γεύσεις, που μου αρέσουν πάρα πολύ και κάνουν πολύ καλό στην υγεία μου! Η αλήθεια είναι, πως όταν ήμουν μικρότερη ήμουν από εκείνα τα παιδιά, που έβαζα μέλι μόνο στο τσάι μου και το έπινα αναγκαστηκά, μόνο όταν ήμουν άρρωστη.


Πλέον, όχι μόνο λατρεύω το μέλι, αλλά τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα βρίσκεται στο πρωινό μου γεύμα και μία με δύο, το απολαμβάνω σαν γλυκό μετά το μεσημεριανό μου. Το να έχεις τέτοιες συνεργασίες, όπως με την Μελισσοκομία Χέλμος, μόνο σαν δώρο θα μπροούσα να το εκλάβω. Η Μελισσοκομία, μου έκανε την τιμή να μου στείλει μία κούτα με τα διαλλεχτά της προιόντα και με άφησαν όλα άφωνη!


Τι να πει κανείς, για τα εξαιρετικά παστέλια, τα διαφορετικά είδη μελιού, που βγαίνουν και σε μικρές συσκευασίες, ιδανικά για να οργανώνετε πικνίκ με τους φίλους σας, αλλά και για το μέλι με καρύδι, που δεν μπροώ να του αντισταθώ; Είναι όλα πεντανόστιμα και πολύ εύκολα σε βγάζουν από την δύσκολη θέση, για να ετοιμάσεις οποιοδήποτε γεύμα στο λεπτό!


Στην Μελισσοκομία Χέλμος, όμως μπορείς να βρεις και φυσικά προιόντα περιποίησης, ιδανικά να σε κάνουν φαίνεσαι πολλά χρόνια νεότερη από τις πρώτες κιόλας χρήσεις. Πώς μπορώ λοιπόν, να μην ευχαριστήσω ιδιαίτερα την Μελισσοκομία Χέλμος, για όλα αυτά τα καλούδια, που μου έστειλαν και να μην τους πω, πως πλέον θα είμαι μόνιμη πελάτισσά τους;
Αν λοιπόν, θέλεις κι εσύ να βρεις αγνά προιόντα για εσένα και την οικογένειά σου μπορείς να ακολουθήσεις την Μελισσοκομία Χέλμος στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/melissokomeiaxelmos/, στο Instagram https://www.instagram.com/melissokomia_xelmos/, αλλά και στο site τους https://melihelmos.gr/. Και να θυμάστε να στηρίζετε της ελληνικές εταιρείες, γιατί πίσω από αυτές κρύβονται άνθρωποι με μεράκι και αγάπη, για αυτό που κάνουν!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών