Με τις Σαλάτες Άλφα Γεύση, το οικογενειακό τραπέζι αποκτά άλλη αξία!

Φίλοι μου, το σημερινό ποστ είναι από ταπολύ αγαπημένα μου, καθώς θα σας μιλήσω πάλι για φαγητό. Ξέρε, πως είναι πάντα η μεγάλη μου αδυναμία και αν με ρωτάς, ανέκαθεν πίστευα, πως το καλό φαγητό ενώνει τους ανθρώπους. Και εννοώντας, καλό φαγητό, εννοώ εκείνα τα μεγάλα οικογενειακά τραπέζια, που έχει μαζευτεί όλο το σόι και κάνετε διαγωνισμό, ποιος θα φέρει τα περισσότερα.


Εγώ πάντοτε σε αυτά τα τραπέζια, είμαι αυτή που θα απολαύσω το φαγητό μου, καθώς πηγαίνω τις Σαλάτες Άλφα Γεύση, που είναι λες και έχουν φτιαχτεί εκείνη την στιγμή. Τι να πει κανείς για την τυροσαλάτα, το τζατζίκι, την ουγγαρέζα και τις τόσες άλλες γεύσεις, που μπορεί να βρει κανείς στις Σαλάτες Άλφα!


Τώρα λοιπόν, την περίοδο της νηστείας, έχω να σας προτείνω την καταπληκτική ταραμοσαλάτα από τις Σαλάτες Άλφα Γεύση και την σαλάτα χούμους, που έχει ξετρελάνει μικρούς και μεγάλους. Οι Σαλάτες Άλφα Γεύση, είναι ένα πολύ γρήγορο snack, που μπορεί κανείς να έχει μαζί του στην δουλειά και στο σχολείο.


Βέβαια, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι τρώμε με τα μάτια, τα φανταστικά χρώματα, που έχουν οι Σαλάτες Άλφα Γεύση μας προιδεάζουν πάντα θετικά! Για να βρεις λοιπόν και εσύ τις φανταστικές αυτές σαλάτες, μπορείς να ακολουθήσεις την σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/alphagefsi.gr/ και στο Instagram https://www.instagram.com/alphagefsi/! Mέχρι το επόμενό μου ποστ, να χαμογελάτε και να τρώτε καλά!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών