Απόλαυσε μία μαγευτική εμπειρία σπα στο σπίτι με τα μοναδικά προϊόντα από την εταιρεία Eolia!

Φίλοι μου, το ξέρω πως έχω χαθεί από το blog, αλλά η αλήθεια είναι πως πλέον μοιράζομαι τα πάντα μαζί σας μέσα από τον προσωπικό μου λογαριασμό στο Instagram. Παρόλα αυτά, είναι και κάποιες εταιρείες, που έχουν τόσο αξιόλογα προιόντα, που με εμπνέουν για να γράψω για αυτές αναλυτικό ποστ στο μπλογκ μου! Μία από αυτές είναι λοιπόν και η εταιρεία Eolia!


H εταιρεία Eolia, λοιπόν μπήκε στο σπίτι μου και στην ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας και του ώματός μου πριν από έναν περίπου χρόνο και από τότε δεν την αλλάζω με τίποτα. Έχει μοναδικά προιόντα, χρησιμοποιεί αγνά συστατικά και χαρίζουν την μέγιστη δυνατή φροντίδα, ανάλογα με το σημείο, που το έχετε ανάγκη!
Αποφάσισα λοιπόν, να σας μιλήσω σε αυτό το ποστ τόσο για τα καινούρια λανσαρίσματα της εταιρείας όσο και για τις παλιές μου αγάπες, που τις προμηθεύομαι ξανά και ξανά! Η εταιρεία, λοιπόν το τελευταίο διάστημα λάνσαρε κάποιες καινούριες μάσκες προσώπου και δεν γινόταν να μην τις δοκιμάσω.


Έτσι, τους ζήτησα και μου έστειλαν για review την μάσκα ενυδάτωσης και λάμψης, που όποτε την βάζω στο πρόσωπό μου αυτό πραγματικά λάμπει. Φυσικά, υπάρχει και καινούριο scrub προσώπου και άλλες μάσκες για να διαλλέξετε μέσα από μία μεγάλη γκάμα προιόντα, εκείνα τα προιόντα, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της δικής σας επιδερμίδας.


Στα καινούρια λανσαρίσματα, ήταν και το scrub σώματος, που μυρίζει εκπληκτικά και κάνει την πιο τέλεια απολέπιση! Φυσικά, μετά το scrub απλώνω στην επιδερμίδα μου μία γενναία ποσότητα, από τις κρέμες- βούτυρα σώματος, που έχει η εταιρεία και χαρίζουν φανταστική ενυδάτωση στο σώμα!
Αν θέλετε λοιπόν, να βάλετε και εσείς τα προιόντα της εταιρείας Eolia στην καθημερινή σας ρουτίνα, δεν έχετε παρά να επισκεφτείτε την σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/pg/eoliacosmetics/about/?ref=page_internal, στο Instagram https://www.instagram.com/eoliacosmetics/?hl=el αλλά και το site τους https://www.eoliacosmetics.gr/. Μην ξεχνάτε λοιπόν, να φροντίζετε τον εαυτό σας και να τον αγαπάτε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών