Κάντε ιδιαίτερα δώρα στα βαφτιστικά σας από το Felt in Love!

Φίλες μου, το Πάσχα πλησιάζει και δεν μπορούσα να μην σας μιλήσω για όλες εκείνες τις συνεργασίες, που πέρα από εμένα έχουν κάνει και εσάς πολύ χαρούμενους. Μία τέτοια συνεργασία, είναι και η συνεργασία μου με το Felt in Love, που είναι μία σελίδα με φανταστικές χειροποίητες δημιουργίες, ικανές να ξετρελάνουν μικρούς και μεγάλους.


Στο Felt in Love, μπορείτε να βρείτε χειροποίητες λαμπάδες, στολισμένες πολύ ιδιαίτερα στολίδια, με τα οποία μπορούν να παίζουν τα βαφτηστήρια και τα παιδάκια σας όλες τις ώρες. Βέβαια, μαζί με την λαμπάδα μπορείτε φυσικά να πάρετε σαν δώρο για τους μικρούς μας φίλους και φανταστικά χειροποίητα σακίδια, θήκες βιβλιαρίου, θήκες για το κολατσιό τους και ότι άλλο βάλει ο νους σας!


Η αλήθεια είναι, πως σαν εξωτερικός παρατηρητής, καθώς δεν είχα ακόμα την ευλογία να βαφτίσω κάποιο παιδάκι έχω κουραστεί να βλέπω τις νονές και τους νονούς να παίρνουν τις τυποποιημένες λαμπάδες του εμπορίου. Εγώ προσωπικά, θα επέλεγα μία χειροποίητη λαμπάδα, καθώς από πίσω κρύβει μεράκι, αγάπη και τον χρόνο ενός δημιουργού, που κόπιασε να κάνει κάτι τόσο ξεχωριστό!


Ευχαριστώ διπλά λοιπόν το Felt in Love, καθώς πέρα από την ξεχωριστή λαμπάδα, που μου έστειλε θα κάνει και άλλη μία ίδια δώρο σε έναν τυχερό.Χαίρομαι, τόσο πολύ για αυτές τις συνεργασίες, που οι δημιουργοί είναι τόσο δοτικοί και αγαπούν πολύ αυτό που κάνουν. Για να βρεις λοιπόν, τις φανταστικές δημιουργίες από το Felt in Love, μπορείς να ακολουθήσεις την σελίδα τους στο Facebook  https://www.facebook.com/FeltInLoveCreations/και στο Instagram https://www.instagram.com/feltinlovecreations/. Mέχρι, το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να περνάτε υπέροχα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών