Μεταμορφώστε το δωμάτιο των παιδιών σας με τις φανταστικές δημιουργίες από MyDream!

Φίλες μου, ξέρετε πόσο λατρεύω να ψάχνω και να βρίσκω για εσάς ότι πιο όμορφο κυκλοφορεί στον χώρο των Social media. Έτσι, λοιπόν τυχαία ανακάλυψα μία ημέρα την σελίδα MyDream, που μπορεί κανείς να βρει τα πιο ξεχωριστά δώρα για το παιδικό δωμάτιο και μου έχει κλέψει την καρδιά.


Στο MyDream, μπορεί κανείς να βρει ονειρεμένα αντικείμενα, για να δημιουργήσει ένα παιδικό δωμάτιο βγαλμένο από όνειρο και παραμύθι! Η δημιουργός του, λοιπόν μου έστειλε ένα φανταστικό μαξιλάρι σύννεφο και μία θήκη για να βάζω τα καλλυντικά μου μέσα και πραγματικά έχουν μεταμορφώσει το δωμάτιό μου, ώστε να το χαζεύω όλη την ημέρα.


Η αλήθεια είναι, πως όταν έρχεται κάποιο μωράκι στην ζωή δεν πάει πολύ εύκολα το μυαλό μας στο τι ιδιαίτερο δώρο μπορεί να του κάνουμε. Κάπως έτσι καταλήγουμε όλοι να παίρνουμε τα ίδια πράγματα και να μην ξεχωρίζουν τα δώρα μας. Τον τελευταίο καιρό, όμως που ανακάλυψα το MyDream σκοπεύω αυτό να το αλλάξω.


Εκεί μπορώ να βρω χειροποίητες σαλιάρες, θήκες βιβλιαρίου, χειροποίητα μαξιλάρια ακόμη και κούκλες, που απασχολούν τα παιδάκια και αφήνουν την μανούλα να κάνει ήσυχες τις δουλειές της. Η σελίδα Mydream λοιπόν, είναι πραγματικά ένα όνειρο και πλέον θα είναι το κοινό μας μυστικό!
Αν θέλετε κι εσείς να κάνετε ξεχωριστά δώρα και δεν ξέρατε, που μπορείτε να απευθυνθείτε τώρα ξέρετε! Την σελίδα MyDream, μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα της στο Facebook https://www.facebook.com/MyDream-575559156281217/ και στο Instagram https://www.instagram.com/mydream.bystellina/. Και να θυμάστε, οτιδήποτε είναι χειροποίητο είναι φτιαγμένο με αγάπη!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών