Η εταιρεία Wet n Wild δεν σταματάει να μας εντυπωσιάζει με τα φανταστικά καλλυντικά της!

Φίλες μου, ξέρετε πόσο λατρεύω να δοκιμάζω καινούρια προιόντα, πόσο μάλλον εξαιρετικών εταιρειών όπως η εταιρεία Wet n Wild! Με την συγκεκριμένη εταιρεία, συνεργαζόμαστε από την αρχή του blog και από την πρώτη στιγμή λάτρεψα την ποιότητά τους, τα καταπληκτικά χρώματα, που βρίσκεις σε αυτήν και το ότι όλα τα προιόντα είναι πολύ πολύ οικονομικά!


Πρόσφατα λοιπόν, έλαβα την καινούρια συλλογή τους, που θα μπορούσε κάλιστα να έχει βγει από κάποιο παραμύθι. Ίσως από την Πεντάμορφη και το τέρας, καθώς όλα τα προιόντα έχουν φανταστικές συσκευασίες με τριαντάφυλλα επάνω τους. Εγώ έλαβα πέντε προιόντα και όλα είναι πραγματικά πανέμορφα! Δεν μπορώ να σας κρύψω, πως από την πρώτη στιγμή, που τα έλαβα στα χέρια μου, μαγεύτηκα από την παλέτα σκιών, που έχει τέσσερα ψυχρά χρώματα μέσα ιδανικά για να σε κάνουν να ξεχωρίσεις.


Φυσικά, ως λάτρης της περιποίησης του προσώπου, έχω εντάξει στην πρωινή μου ρουτίνα το πολυχρηστικό λαδάκι προσώπου με τριαντάφυλλο. Είναι πλέον μονίμως στο νεσεσέρ μου και χαρίζει στην επιδερμίδα μου μία λαμπερή όμψη, που θα ζήλευαν πολύ ακριβότερα προιόντα. Στην ρουτίνα περιποίησής μου, έχω εντάξει όμως και το toner με τριαντάφυλλο, που είναι και αυτό best seller της συγκεκριμένης σειράς.


Τέλος, θα σταθώ και στα προιόντα χειλιών, που έλαβα. Το ένα είναι πολύ καινοτόμο, καθώς είναι ένα jelly lip balm, που χαρίζει στα χείλη ένα μοναδικό ροζ χρώμα. Βέβαια, τι να πει κανείς και για τα σταθερά υγρά κραγιόν της εταιρείας, που δεν φεύγουν με τίποτα και είναι πραγματικά εγγύηση για εμένα.
Αν λοιπόν, θέλετε κι εσείς να δοκιμάσετε τα φανταστικά προιόντα της εταιρείας, που είναι και περιορισμένης έκδοσης, μπορείτε να τα βρείτε στις σελίδες Skouras Cosmetics και Wet n wild Greece στο Facebook https://www.facebook.com/wetnwildgreece/ https://www.facebook.com/SkourasCosmetics/ και στο Instagram https://www.instagram.com/wetnwildgreece/ https://www.instagram.com/skourascosmetics_official/! Μέχρι το επόμενό μου ποστ να επενδύεται σε εταιρείες και ανθρώπους, που φροντίζουν με τον καλύτερο τρόπο για εσάς, όπως η Wet n wild Greece!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών