Ετοιμάσου για την παραλία με τα φανταστικά προϊόντα από Dimitra Balsam!

Φίλοι μου, η αλήθεια είναι πως σιγά σιγά οι υποχρεώσεις μου τελειώνουν και έτσι μόλις ξεκλέβω λίγο χρόνο είμαι μπροστά στον υπολογιστή, για να μοιραστώ μαζί σας ότι νέο κυκλοφορεί στην αγορά. Κάπως έτσι, τυχαία αλλά μοιραία συνάντησα και τα προιόντα από την ελληνική εταιρεία Dimitra Balsam και πλέον έχουν μπει για τα καλά στην καρδιά και στο νεσεσέρ μου και όχι άδικα.


Τον τελευταίο λοιπόν χρόνο, βλέπω παντού στα sites γυναίκες να αναζητούν απελπισμένα προιόντα αδυνατιστικά ή για την κυτταρίτιδα. Έτσι, όταν έφτασαν στα χέρια μου τα πολύ ιδιαίτερα προιόντα της συγκεκριμένης εταιρείας πέταξα από την χαρά μου! Αρχικά, τι να πρωτοπεί κανείς για τις πολύ ωραίες συσκευασίες προιόντων, που σε κάνουν να τα χρησιμοποιείς ξανά και ξανά.


Έπειτα, η ποσότητα των προιόντων είναι πολύ ικανοποιητική, για να τα χρησιμοποιήσει όλη η οικογένεια, γεγονός που είναι πολύ πρακτικό, καθώς καμία γυναίκα δεν θέλει να γεμίζει το νεσεσέρ της με προιόντα για τον καθένα ξεχωριστά. Η εταιρεία, λοιπόν μου έστειλε κάποια προιόντα, που είναι πολυχρηστικά, όπως η κεραλοιφή, που κάνει για ενυδάτωση της επιδερμίδας, αλλά και για το κάψιμο. Παράλληλα, η κρέμα σώματος με αλόη χαρίζει ενυδάτωση και ανακουφίζει την επιδερμίδα αν έχει εκτεθεί στον ήλιο, κάτι που δεν θα σας συνιστούσα.


Όσον αφορά βέβαια, το πιο hot κομμάτι αυτού του ποστ και για το πως θα μπορούσαμε να καταπολεμήσουμε την κυτταρίτιδα, η εταιρεία Dimitra Balsam έχει να μας προτείνει δύο κορυφαία προιόντα. Το φυσικό σαπούνι με φύκια θαλάσσης, που καταπολεμά την όψη φλοιού πορτοκαλιού και το βαλσαμέλαιο με σήμυδα και αιθέρια έλαια λιβανιού, δενδρολίβανου και λεβάντας. Εγώ προσωπικά τα χρησιμοποιώ αυτά τα προιόντα ευλαβικά και περιμένω να δω τα αποτελέσματα!
Αν λοιπόν, θέλεις κι εσύ να αποκτήσεις κάποιο ή όλα αυτά τα προιόντα για τα οποία σου έχω γράψει στο συγκεκριμένο ποστ δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις την εταιρεία Dimitra Balsam στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/dimitrabalsam/ και στο Instagram https://www.instagram.com/dimitrabalsam/?hl=el, αλλά και στο site της εταιρείας https://www.dimitra-balsam.com/el?fbclid=IwAR1nnTFYJr4BZ-C-WPzWv4t0xqfzWx4D-zKAMxH5gv9bo9BNIfPrdp09ZJY! Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti