Βρες τις πιο ιδιαίτερες δημιουργίες στο Unique little things!

Φίλοι μου, είμαι πάλι πίσω με ένα κείμενο μόδας αυτή τη φορά όμως, καθώς το καλοκαίρι ξέρετε, πως είναι η εποχή, που ασχολούμαι περισσότερο με την ντουλάπα μου και θέλω να έχω μέσα σε αυτήν λίγα κομμάτια, που θα πηγαίνουν με όλα και θα αναδεικνύουν την κάθε μου εμφάνιση. Κάπως, έτσι λοιπόν τυχαία έπεσα πάνω στην σελίδα Unique little things και ερωτεύτηκα τις δημιουργίες τους!

Φέτος περισσότερο από ποτέ είναι τάση οι πλεκτές δημιουργίες. Εγώ λατρεύω οτιδήποτε χειροποίητο και δηλώνω μεγάλη φαν από τότε, που ξεκίνησα να αρθρογραφώ. Αυτό συμβαίνει, γιατί φτιάχνοντάς σου κάτι χειροποίητο ο δημιουργός έχει αφιερώσει προσωπικό χρόνο και έχει βάλει μεράκι και αγάπη, για να φτιάξει αυτή την δημιουργία, που θα κρατάς όλο το καλοκαίρι ή θα σε συντροφεύει στις κρύες μέρες του χειμώνα.


Όταν λοιπόν αντίκρυσα την μοναδική τσάντα, που έφτιαξε για εμένα η δημιουργός του Unique little things αισθάνθηκα μεγάλη χαρά, καθώς είναι μία τσάντα, που όμοιά της δεν κυκλοφορεί στην αγορά και κάθε φορά, που θα την κρατάω κα νοιώθω μεγάλη χαρά, που κάποιος άνθρωπος την έφτιαξε για να με ευχαριστήσει.


Αν λοιπόν κι εσύ θέλεις η ντουλάπα σου να γεμίσει με ρούχα και αξεσουάρ, που πέρα από όμορφα θα έχουν και συναισθηματικήα αξία αγόρασε κάτι χειροποίητο. Τις χειροποίητες δημιουργίες, του Pretty little things μπορείτε να τις βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/unique-little-things-343336419793726/, αλλά και στο Instagram https://www.instagram.com/unique_little_thing/?hl=el! Και να θυμάστε, οτιδήποτε φτιάχνεται με αγάπη πρέπει να το μεταχειριζόμαστε και με αγάπη! Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να χαμογελάτε και να περνάτε θαυμάσια!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti