Τώρα το καλοκαίρι ενυδατώστε την επιδερμίδα σας με προϊόντα από την εταιρεία Valley Natural Cosmetics!

Φίλοι μου, η αλήθεια είναι, πως είμαι πάλι πίσω από τον υπολογιστή και στην ζέστη της πόλης, αλλά δεν θα σας γκρινιάζω άλλο, καθώς έχω μπροστά μου τα φανταστικά προιόντα από την εταιρεία Valley Natural Cosmetics, που μου φτιάχνουν την διάθεση! Πρόσφατα, λοιπόν η εταιρεία μου έστειλε τρία διαφορετικά σετ περιποίησης, ένα για εμένα και άλλα δύο για δύο τυχερούς σε Facebook και Instagram.


H αλήθεια είναι, πως όταν τα έλαβα δεν ήξερα ποιο να χρησιμοποιήσω πρώτο, καθώς μύριζαν και τα τρία φανταστικά. Το καλοκαίρι, καθώς ο καιρός είναι πολύ ζεστός κάνω πολύ συχνά μπάνιο και μετά θέλω τα προιόντα, που θα χρησιμοποιώ στην επιδερμίδα μου να κάνουν τα μέγιστα αποτελέσματα. Τα οφέλη λοιπόν, που χρειάζεται η δική μου επιδερμίδα τα βρήκα στα προιόντα αυτής της εταιρείας.



Η σειρά, που δοκίμασα εγώ μυρίζει καραμέλα και περιλαμβάνει ένα αφρόλουτρο, μία κρέμα σώματος και ένα αποσμητικό, που σε συνδυασμό με κάνουν να μυρίζω υπέροχα. Μάλιστα, από τότε που τα έδειξα στις σελίδες μου έχω λάβει πάρα πολλά μηνύματα από διάφορα κορίτσια, που με ακολουθούν, πως τα προιόντα αυτά δεν τα αλλάζουν με τίποτα!


Αν θέλεις λοιπόν κι εσύ να αποκτήσεις μία ενυδατωμένη επιδερμίδα, χειμώνα καλοκαίρι δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις την σελίδα της εταιρείας σε Facebook https://www.facebook.com/ValleyNaturalCosmetics/, Instagram https://www.instagram.com/valleynaturalcosmetics/?hl=el, αλλά και στο site τους http://valleycosmetics.gr/. Εγώ ευχαριστώ θερμά την εταιρεία για την υπέροχη συνεργασία και τους εύχομαι ότι καλύτερο. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να περνάτε υπέροχα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti