Δημιούργησε μία ωραία βιβλιοθήκη με τα μοναδικά βιβλία από τις Εκδόσεις Άθως!

Φίλοι μου, η αλήθεια είναι, πως λατρεύω να σας γράφω κείμενα για βιβλία, καθώς είναι μέρος της δουλειάς μου, να ασχολούμαι με τα βιβλία και να μεταδίδω την αγάπη μου για αυτά και στους μαθητές μου. Έτσι, από τότε, που συνεργάζομαι με τις Εκδόσεις Άθως έχουν αποκτήσει νόημα οι Κυριακές μου και έχει μεγαλώσει και το ενδιαφέρον των μαθητών μου για το διάβασμα.
Οι Εκδόσεις Άθως λοιπόν, μου έστειλαν για ακόμα μια φορά ένα διαμάντι για την βιβλιοθήκη μου, το καινούριο τους λανσάρισμα, το βιβλίο, Το κλειδί.


Αυτό που λατρεύω στις συγκεκριμένες εκδόσεις, είναι πως όλα τα βιβλία είναι τόσο προσεγμένα και συχνά συνοδεύονται από ακουστικύ υλικό. Έτσι, και το συγκεκριμένο βιβλίο περιέχει ένα CD, όπου την αφήγηση την έχει κάνει η κυρία Άννα Ιακώβου. Φυσικά, δεν θα μπορούσα να μην σας γράψω και λίγα λόγια για την υπόθεση αυτού του βιβλίου.


Το βιβλίο αυτό λοιπόν, θα το χαρακτήριζα ως ένα νοσταλγικό βιβλίο, όπου πρωταγωνιστές είναι μία γιαγιά και ένα κοριτσάκι. Φυσικά, λόγος γίνεται και για την Μικρά Ασία. Περισσότερα, δεν θα ήθελα να σας γράψω καθώς, όπως και το οπισθόφυλλο δεν λέει και πολλά, για να μη χαθεί η μαγεία αυτού του φανταστικού βιβλίου, έτσι και εγώ θα ήθελα να σας προτρέψω να το αγοράσετε και να ανακαλύψετε τον πλούτο του κατά την ανάγνωσή του.


Ευχαριστώ πολύ και πάλι τις Εκδόσεις Άθως, για αυτή τη φανταστική συνεργασία. Τα μοναδικά βιβλία των εκδόσεων, μπορείτε να τα βρείτε στη σελίδα τους στο Facebookhttps://www.facebook.com/ekdoseis.athos/?__tn__=%2Cd%2CP-R&eid=ARBvAzq5llQLw-nhcWzkI7ocpfYpYhYqHLiPBrLQ0WLA4wBMSojGxt8sOmZ-uurPcvco28d7Wj2SxB3n,στο Instagram https://www.instagram.com/athos_publications/?hl=el και στο site τους https://www.stamoulis.gr/! Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να χαρίζετε στους αγαπημένους σας βιβλία..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών