Τώρα το χειμώνα φρόντισε τα χείλη σου με τα μοναδικά lip balm της εταιρείας KEAR!

Κορίτσια μου, σήμερα είναι Σάββατο και έχω βρει λίγο χρόνο, για να σας γράψω και να σας μιλήσω για το τι κατέφθασε στα χέρια μου αυτή την εβδομάδα! Ο Σεπτέμβριος είναι γενικότερα ένας μήνας μεταβολών και λατρεύω το γεγονός, πως οι περισσότερες εταιρείες λανσάρουν τα καινούρια τους προϊόντα.

Έτσι, τυχαία ανακάλυψα, πως η εταιρεία KEAR έχει βγάλει τέσσερα φανταστικά lip balm, που σίγουρα θα με συντροφεύουν όλο τον χειμώνα. Κάτι ανάλογο φυσικά θα πρότεινα και σε εσένα. Την εταιρεία KEAR, την λατρεύω, καθώς έχει φανταστικά προϊόντα, που απευθύνονται στις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας.

Από την στιγμή όμως, που κατέφτασαν οι girly συσκευασίες των lip balm στα χέρια μου δεν έχω σταματήσει να τα χρησιμοποιώ. Πλέον τα χείλη μου είναι πιο ενυδατωμένα από ποτέ! Τα lip balm, έρχονται σε τρεις μοναδικές μυρωδιές, το μανταρίνι, την κανέλα και το βερίκοκο. Πραγματικά, τις λατρεύω και τις τρεις μυρωδιές και δεν μπορώ να ξεχωρίσω καμία!


Αν λοιπόν θέλεις και εσύ, να αποκτήσεις είτε κάποιο από τα καινούρια lip balm της εταιρείας είτε όλα, μπορείς να ακολουθήσεις την σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/KEARLIFE/ και στο Instagram https://www.instagram.com/kearlife/?hl=el! Βέβαια, πέρα από τα lip balm, μπορείς να χαζέψεις και τα υπόλοιπα μοναδικά προϊόντα της εταιρείας στο site τους https://kearlife.com/! Μέχρι το επόμενό μου ποστ, ελπίζω να περνάτε καλά και να φροντίζετε τον εαυτό σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών