Φρόντισε το σώμα σου με τα μοναδικά δημητριακά από Δασκαλάκη!

Φίλες μου, δεν ξέρω αν αισθάνεστε κι εσείς, όπως εγώ, αλλά ο χρόνος στην καραντίνα κυλάει τόσο γρήγορα και θέλω συνέχεια να μοιράζομαι τα νέα μου μαζί σας. Έτσι, έχω φροντίσει να δοκιμάζω ολοένα και καινούρια προιόντα και να σας τα παρουσιάζω, ώστε να μην πλήττετε ποτέ!


Η αλήθεια είναι, πως προ καραντίνας, φρόντιζα ελάχιστα την διατροφή και το σώμα μου. Προτιμούσα εύκολες λύσεις στο φαγητό και δεν ήθελα να παιδευτώ με το να φτιάξω κάτι μόνη μου. ΄Ωσπου, ήρθαν στην ζωή μου, τα δημητριακά από τον Δασκαλάκη και άλλαξε τελείως η ιδεολογία μου. Πλέον φτιάχνω με μεγάλη χαρά το πρωινό  και το βραδινό μου, χωρίς τύψεις.



Η εταιρεία λοιπόν, είχε την ευγενή καλοσύνη, να μου στείλουν να δοκιμάσω δύο διαφορετικά είδη Muesli. Το ένα ήταν με σοκολάτα Βελγίου, σταφίδα, cranberries και ξηρούς καρπούς. Το άλλο ήταν με φυστικοβούτυρο, φουντούκι, αμύγδαλο και κάσιους. Εγώ βράζω το μούσλι, που επιλέγω κάθε φορά, με γάλα σε ένα μικρό κατσαρολάκι και το σερβίρω με κανέλα, μέλι και κάποιο φρούτο της επιλογής μου. Πολύ σύντομα όμως θα πειραματιστώ και με άλλες συνταγές.

         
Αν λοιπόν θέλετε, είτε να αλλάξετε τον δικό σας τρόπο διατροφής, είτε των παιδιών σας δεν έχετε παρά να εμπιστευτείτε τα δημητριακά από Δασκαλάκη και θα αλλάξει η ζωή σας προς το καλύτερο. Τα συγκεκριμένα δημητριακά, μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα της εταιρείας σε Facebook https://www.facebook.com/pg/dimitriakadaskalakis/photos/?ref=page_internal, στο Instagram https://www.instagram.com/dimitriaka_daskalakis/?hl=el, αλλά και στο site τους https://www.dimitriakadaskalakis.gr/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να προσέχετε τον εαυτό σας, αυτούς που αγαπάτε και καλή σας απόλαυση!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti