Ανανεώστε τον χώρο σας με τα μοναδικά προιόντα από τo "Symmetry Living"

Φίλοι μου, είμαι και σήμερα εδώ στο σπιτάκι μου, στον καναπεδάκο μου για το καλό όλων μας. H κατάσταση γύρω μας, μπορεί να μην είναι η ιδανική, καθώς πολλοί άνθρωποι γύρω μας μάχονται καθημερινά για το μεγαλύτερο αγαθό, την υγεία, αλλά μην ξεχνάτε πως και εμείς πρέπει να δείξουμε υπομονή κι επιμονή απέναντι σε αυτή την νέα πρόκληση. Εξάλλου, είναι τόσα τα πράγματα, που μπορούμε να κάνουμε στο σπίτι μας, που δεν βρίσκω τον λόγο να μην χαρούμε αυτές τις ημέρες.


Εγώ λοιπόν, επωφελήθηκα της κατάστασης κι αποφάσισα να αλλάξω τον χώρο στο σπίτι μας και κατά συνέπεια να αλλάξω και την διάθεση όλης της οικογένειάς μας! Το Symmetry Living είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με υπέροχη αισθητική και προιόντα, που είναι ικανά να μετατρέψουν το σπίτι μας σε έναν χώρο έμπνευσης, δημιουργίας και χαλάρωσης. Μιας και η άνοιξη είναι εδώ αποφάσισα λοιπόν, να βάλω χρώμα σε όλους τους χώρους του σπιτιού μου.


Η ονομασία του Symmetry Living, βγαίνει από την λέξη συμμετρία, συν + μέτρο, όπου φανερώνει την αρμονία, όταν συνδυάζονται διάφορα αντικείμενα μεταξύ τους. Στο Symmetry Living, μπορείτε να βρείτε φανταστικά ριχτάρια μαξιλάρια για το σαλόνι σας, μοναδικά χαλιά, υπέροχες πετσέτες  και μπουρνούζια για το μπάνιο σας καθώς και λευκά είδη (παπλωματοθήκες, σεντόνια και πολλά άλλα) για το  υπνοδωμάτιο  σας.  Αν λοιπόν, θέλετε να δείξετε με κάθε τρόπο την αγάπη σας στους δικούς σας ανθρώπους κάντε τους τα καλύτερα δώρα για τον προσωπικό τους χώρο.


Δεν θα μπορούσα να κλείσω το συγκεκριμένο ποστ χωρίς να σας προτρέψω να επισκεφτείτε και την σελίδα του στο Facebook https://www.facebook.com/SymmetryLiving/, Instagram https://www.instagram.com/symmetry_living/ , αλλά και στο σαιτ του https://symmetry-living.gr/, όπου μπορείτε να βρείτε υπέροχες ιδέες διακόσμησης, για να αναβαθμίσετε την αισθητική του σπιτιού σας. Mέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε, να τολμάτε και να ονειρεύεστε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti