Περιποιηθείτε τον εαυτό σας με προιόντα από την εταιρεία Thank You Farmer!

Φίλες και φίλοι, η αλήθεια είναι πως το διάστημα, που διανύουμε είναι αρκετά δύσκολο, καθώς οι εξελίξεις κάθε μέρα και κορυφώνονται και όλοι μας ανησυχούμε τόσο για εμάς, αλλά άλλο τόσο και για τους συνανθρώπους μας. Έτσι λοιπόν, υπεύθυνα σας παροτρύνω να κάτσουμε όλοι μέσα και να απολαύσουμε τον χρόνο με τα αγαπημένα μας πρόσωπα.


Eγώ προσωπικά, περνάω φανταστικά στο σπίτι, αν εξαιρέσουμε την αγωνία και τις ευχές, που κάνω καθημερινά να πάνε όλα καλά και να μην νοσήσει κανένας άλλος στον τόπο μας. Αφιερώνω τον χρόνο, που μου έλειπε στον εαυτό μου και κάνω όλα όσα με χαροποιούν και με κάνουν να ξεχνιέμαι λίγο από τα προβλήματα. Έτσι, όταν την πρώτη μέρα των διακοπών έλαβα το πακέτο από την λατρεμένη μου εταιρεία Thank You Farmer, σκέφτηκα πως θα ήταν τέλεια ιδέα να δοκιμάσω τα προιόντα τους και να τα μοιραστώ μαζί σας.


Την εταιρεία Thank You Farmer, την λάτρεψα από την πρώτη στιγμή, αφού δοκίμασα τις αντηλιακές προσώπου της, που μου είχαν στείλει το καλοκαίρι. Στην παρούσα φάση της ζωής μου, όμως την αγαπώ ακόμη περισσότερο, καθώς τα προιόντα της είναι ακριβώς ότι χρειάζομαι, όλες τις ώρες της ημέρας. Τόσο η αντηλιακή, που μου έχουν ξαναστείλει όσο και η Bb κρέμα με έχουν ξετρελάνει, για εκείνες τις ώρες, που θέλω να δείχνω περιποιημένη στο σπίτι.



Βέβαια, τι να πω για την κρέμα προσώπου και το καθαριστικό, που αφήνουν μία αίσθηση δροσιάς στην επιδερμίδα μου και θέλω να τα φοράω συνέχεια. Αν λοιπόν, ψάχνετε και εσείς μία εταιρεία να εμπιστευτείτε η Thank You Farmer είναι η ιδανική.
Όλα τα προιόντα τους μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/thankyoufarmergr/, στο Instagram https://www.instagram.com/thankyoufarmergr/?hl=el και στο site τους https://www.thankyoufarmer.gr/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να περνάτε υπέροχα! Μπόρα είναι θα περάσει. Ας είμαστε ψύχραιμοι!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti