Φροντίστε τα χέρια σας με το μοναδικό Balm από την εταιρεία Bee Facetor!!

Φίλες μου, η αλήθεια είναι, πως έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε με κάποιο ποστ. Κι αυτό, γιατί εγώ προσωπικά νοιώθω, πως κυλάει πολύ γρήγορα ο καιρός εν μέσω της πανδημίας. Σίγουρα κάθε ημέρα είναι πολύ διαφορετική, αλλά και ταυτόχρονα πολύ όμοια και με την προηγούμενη!


Ιδιαίτερα ξεχωριστές όμως, είναι οι ημέρες, που έχω κάτι να σας δείξω στο blog, αλλά και στη σελίδα μου στο Instagram. Ξέρω, πως ιδιαίτερα οι νοικοκυρές αυτές τις ημέρες είναι συνέχεια μες στην κουζίνα και κάνουν δουλειές. Βέβαια, κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στους άντρες, που πολλοί από αυτούς έχουν αναλάβει τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ και τα χέρια τους έχουν ταλαιπωρηθεί από τη χρήση πολλών αντισηπτικών και ειδών καθαριότητας. 


Έτσι, όταν έφτασε στα χέρια μου το μοναδικό balm για τα χέρια από την εταιρεία Bee Factor, πέταξα από την χαρά μου. Πέρα από την μοναδική του μυρωδιά, ενυδατώνει εις βάθος τα χέρια με αποτέλεσμα να είναι πιο μαλακά από ποτέ!!!
Αν λοιπόν, ψάχνετε κι εσείς εκείνα τα προιόντα, που θα καλύψουν πλήρως τις ανάγκες σας και θα δώσουν νόημα στις ημέρες της καραντίνας, δεν έχετε παρά να βρείτε την εταιρεία στη σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/beefactor.gr/ και στο Instagram https://www.instagram.com/bee_factor/. Και φυσικά, μην ξεχνάτε να κάνετε τις αγορές σας από το ιντερνετικό τους κατάστημα https://beefactor.gr/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να χαμογελάτε και να φροντίζετε όσους αγαπάτε!!! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti