Φρόντισε τη διατροφή σου με τα μοναδικά προιόντα από Πολυδύναμα φυτά Θήβας

Φίλοι μου, πολυαγαπημένοι. Η αλήθεια είναι, πως λόγω των γεγονότων η ημέρα περνάει πιο γρήγορα από ότι συνήθως. Και ναι ίσως και πιο δημιουργικά... Καθώς, είμαι σε μία διαρκή αναζήτηση για να βρω ότι κορυφαίο κυκλοφορεί στην αγορά και να σας το δείξω μέσω του μπλογκ.


Κάπως έτσι προέκυψε κι η συνεργασία μου με τα Πολυδύναμα φυτά Θήβας. Είχαν την ευγενή καλοσύνη, να μου στείλουν να δοκιμάσω δύο προιόντα τους και πραγματικά τα λάτρεψα. Τώρα, που είμαστε όλοι σπίτι, οι επιδρομές στην κουζίνα είναι ασταμάτητες. Γι' αυτό κι επέλεξα να βρω εταιρείες, που θα με προτρέψουν να τρώω πιο υγιεινά. 


Έτσι, κάθε μέρα που ξυπνάω τρώω την πεντανόστιμη μαρμελάδα ιπποφαές με χαρούπι. Είναι τόσο γλυκιά όσο χρειάζεται και πηγαίνει φανταστικά και με κέικ, αλλά και με κρέπες. Μάλιστα, αυτή θα ήταν μία καλή ιδέα να την εντάξετε και στη διατροφή των παιδιών σας, για να τους αποδείξετε, πως το νόστιμο μπορεί να είναι και πολύ θρεπτικό!


Τέλος, εκείνα τα μεσημέρια, που με βρίσκουν να δουλεύω μπροστά στον υπολογιστή, επιλέγω να κάνω την αγαπημένη μου μακαρονάδα με την γλυκόξινη σάλτσα με ιπποφαές. Όλα τα προιόντα από τα Πολυδύναμα φυτά πέρα από πολύ πολύ νόστιμα έχουν φτιαχτεί με αγάπη, γεγονός που το εκτιμώ απεριόριστα στις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζομαι.
Αν ψάχνεις λοιπόν κι εσύ νέες γεύσεις κι υγιεινές προτάσεις, σίγουρα πρέπει να γνωρίσεις τα Πολυδύναμα φυτά Θήβας. Μπορείς να τα βρεις στη σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%B4%CF%8D%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B1-%CE%A6%CF%85%CF%84%CE%AC-%CE%98%CE%AE%CE%B2%CE%B1%CF%82-1199002423573008/ , αλλά και στο Instagram https://www.instagram.com/_.polidinama.fita.thivas._/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να μαγειρεύετε νόστιμα φαγητά!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti