Φροντίστε την επιδερμίδα σας με τα μαγικά φυσικά καλλυντικά της εταιρείας Lavera!

Αγαπητοί μου, αναγνώστες. Η αλήθεια είναι, πως φέτος είναι ελάχιστες οι φορές που τα έχουμε πει μέσω του blog και μου έχετε λείψει απίστευτα πολύ. Βέβαια, η αγάπη που παίρνω από εσάς είναι απίστευτη και με έχει οδηγήσει σε ακόμα περισσότερες και πιο μοναδικές συνεργασίες. Μία τέτοια συνεργασία είναι και αυτή με την εταιρεία Lavera.



Η αλήθεια είναι, πως πάντοτε έβλεπα και άλλες bloggers και youtubers να παρουσιάζουν αυτή την εταιρεία και ονειρευόμουν τόσο πολύ την ημέρα που θα ερχόταν και η δική μας συνεργασία. Και έτσι κι έγινε! Η εταιρεία, μου έστειλε ένα καταπληκτικό πακέτο άκρως μοσχομυριστό, που ούτε στα όνειρά μου θα μπορούσα να είχα φανταστεί. Το δέμα λοιπόν περιελάβανε μία κρέμα προσώπου κι ένα λαδάκι - ορό προσώπου. 
Αυτό που λατρεύω στην συγκεκριμένη εταιρεία, πέραν του ότι εδρεύει στις Σέρρες, στο γειτονικό νομό από τον νομό στον οποίο αγαπώ και γεννήθηκα, την Δράμα, είναι πως τα καλλυντικά της είναι vegan και είναι κάτι παραπάνω από εξαιρετικά. Όσο η κρέμα όσο και ο ορός που παρέλαβα έχουν πολύ ντελικάτες συσκευασίες και πολύ ελαφριές με αποτέλεσμα να τα κουβαλάω συνέχεια μαζί μου, σε ένα μικρό νεσεσέρ στην τσάντα μου.



Η σειρά που έλαβα είναι για ώριμες επιδερμίδες και μυρίζει εκπληκτικά. Μάλλον θα είναι το δώρο, που θα κάνω στην μανούλα μου για το Πάσχα, αν και της δοκίμασα. Θα είναι όμως το μικρό μας μυστικό αυτό.
Αν θέλετε λοιπόν, να δοκιμάσετε κι εσείς πολύ οικονομικά δερμοκαλλυντικά μπορείτε να βρείτε την εταιρεία Lavera στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/lavera.greece, στο Instagram https://www.instagram.com/laveragreece/ αλλά και στο site τους IwAR2HghDa3wJDOFNWbtMZ319dfbKXa9vPJFuorBwfRTDxknUhhH5PwD31Tbs. Μέχρι το επόμενό μου ποστ θέλω να χαμογελάτε, να ελπίζετε ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες και να αγαπάτε τον εαυτό σας και τους γύρω σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti