Φτιάξε τη διάθεσή και τον χώρο σου με τη βοήθεια της αρωματοθεραπείας!

 Φίλες και φίλοι μου, σήμερα ξύπνησα αρκετά νωρίς γιατί πραγματικά ανυπομονούσα για αυτό το ποστ! Τις προηγούμενες ημέρες ήμουν πεσμένη ψυχολογικά και πνιγμένη με την τηλεκπαίδευση, που θα ξεκινούσε πάλι στο δικό μας σχολείο και άρχισα να κάνω μικροαλλαγές στο σπίτι μου, για να μου φτιάξει η διάθεση. Τι καλύτερο λοιπόν για να σου φτιάξει η διάθεση από την αρωματοθεραπεία;



Η αλήθεια είναι, πως στην Αράχωβα, όπου και δουλεύω όλο το τοπίο είναι πανέμορφο και ζεις κυριολεκτικά μέσα στη φύση, οπότε σκέφτηκα να προμηθευτώ από το Notino πανέμορφα κεριά και αρωματικά χώρου, όπου θα δημιουργούσαν μία πιο ζεστή και χαλαρή ατμόσφαιρα στο σπίτι μου.



Από μικρή λάτρευα τις μυρωδιές και μάλλον για αυτό τον λόγο ήμουν και αρκετά λιχούδα. Μέχρι και σήμερα όμως, τρελαίνομαι για τα γλυκά και λουλουδάτα αρώματα. Τι πιο μαγικό από το να ανάβεις ένα κερί και να μυρίζει το δωμάτιο ή η κουζίνα σου φρεσκοψημένα μπισκότα. 



Στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Notino, θα βρείτε αρωματικά χώρου σε όποια τιμή επιθυμείτε. Επίσης μπορείτε να επιλέξετε και μεταξύ μίας πολύ μεγάλης γκάμας σχεδίων και χρωμάτων εκείνα τα αρωματικά, που ταιριάζουν στην δική σας φιλοσοφία διακόσμησης, ώστε να υπάρξει η απόλυτη αρμονία. 

Αυτό βέβαια, που για μένει καθιστά το Notino, σαν τον απόλυτο προορισμό επιλογής αρωμάτων είναι οι ασυναγώνιστες τιμές του και η καταπληκτική εξυπηρέτηση, που έχουν. Μπορείς λοιπόν να κάνεις και εσύ τις αγορές σου και να αλλάξεις τόσο την διάθεση όσο και τον χώρο σου με μια επίσκεψη στη σελίδα του Notino. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να περνάς υπέροχα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών