Τα must προϊόντα περιποίησης για κάθε τύπο μαλλιών!

Φίλοι μου, είμαι πάλι κοντά σας και σήμερα με ένα κείμενο, που ξέρω ότι απασχολεί πολλές γυναίκες. Δεν είναι λίγες οι φορές, που συζητάμε με τις φίλες μου και μέχρι πρότινος δεν ήξερε καμία τους πια προϊόντα είναι ιδανικά για τον τύπο των μαλλιών τους. Ώσπου, μια μέρα περιηγήθηκα στην σελίδα του Notino και άρχισα να χαζεύω την μεγάλη γκάμα προϊόντων, που έχουν για όλους τους τύπους μαλλιών. 



Η μαμά μου λοιπόν έχει κατάξανθα βαμμένα μαλλιά, που όμως από τις βαφές έχουν φθαρεί και είναι θαμπά και άτονα. Της πρότεινα λοιπόν να διαλέξει την μάσκα μαλλιών για ξανθά μαλλιά ή την θεραπεία, που θεωρεί ότι ταιριάζει καλύτερα στον δικό της τρόπο ζωής και στην καθημερινότητά της.



Εγώ από την άλλη ταλαιπωρούμουν πολλά χρόνια με τα μαλλιά μου, καθώς έχω πολύ λεπτή τρίχα και αυτά είναι μονίμως λιπαρά. Σε όλη μου την ζωή με θυμάμαι να έχω παράπονο, που τα μαλλιά μου είχαν όγκο και ήταν περιποιημένα μόνο την πρώτη μέρα μετά το λούσιμο. Έτσι, λοιπόν αφού έσωσα τα μαλλιά της μαμάς μου αποφάσισα να κάνω κάτι και για τα δικά μου μαλλιά. Στο Notino βρήκα απίστευτη ποικιλία για λιπαρά μαλλιά, από επαγγελματικά σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά μέχρι και άλλες λύσεις όπως τα dry shampoo.



Tέλος, επειδή πολλές αναγνώστριες μου διαμαρτύρεστε ότι έχετε αδύναμα μαλλιά και δεν ξέρετε πώς να τα ενδυναμώσετε και πώς να τα περιποιηθείτε σας έχω και εσάς την λύση. Την αμέτρητη ποικιλία σε σαμπουάν και προιόντα περιποίησης της σελίδας Notino για τα αδύναμα μαλλιά.
Φίλες μου, μέσα από τα πιο πρακτικά κείμενα που σας γράφω το τελευταίο διάστημα νοιώθω, ότι ερχόμαστε όλο και πιο κοντά, γιατί καταλαβαίνω τις ανάγκες σας και εσείς ενημερώνεστε για τα πιο hot προιόντα, που κυκλοφορούν στην αγορά. Σας ευχαριστώ που διαβάζετε τα κείμενά μου και που είστε η συνεχής μου έμπνευση για γράψιμο! Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να αγαπάτε τον εαυτό σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών