Tα προϊόντα ντεμακιγιάζ που αγαπώ!

 Φίλες μου, το σημερινό ποστ είναι από τα πιο αγαπημένα μου καθώς λατρεύω να περιποιούμαι την επιδερμίδα μου. Αν ήσουν μέλος της οικογένειάς μου, θα γνώριζες πως δεν πάω πουθενά χωρίς τα καθαριστικά προσώπου μου, ακόμα και τις μάσκες μου! Μάλιστα, θα είναι από τα πρώτα πράγματα που θα βάλω στην τσάντα έστω και σε μικρές συσκευασίες αν πάω κάπου για sleepover!


Όπως σας προανέφερα για εμένα η περιποίηση της επιδερμίδας μου γίνεται δύο φορές την ημέρα. Μία το πρωί και μία το βράδυ. Από τη μια αυτό με κάνει να ξυπνάω, όταν ξεκινάει η ημέρα μου και από την άλλη με αποφορτίζει και με χαλαρώνει, όταν αυτή τελειώνει. Φυσικά τα καλύτερα καθαριστικά προσώπου, τα βρίσκω στο Notino, καθώς ανάλογα με το budget του μήνα μου μπορώ να πειραματιστώ και να δοκιμάσω και άλλα και άλλα προϊόντα.

Πολλές φορές με ρωτάτε μάλιστα, πως γίνεται να μην κουράζομαι από τα double cleansing και εγώ σας απαντώ πως το λατρεύω. Το να πλένω δηλαδή την επιδερμίδα μου, με παραπάνω από ένα προιόντα. Ξεκινάω από κάποιο νερό micellaire για όλο το πρόσωπο, για να βγάλω την μεγάλη ποσότητα μέικ απ αν έχω βαφτεί και επιμένω με ειδικό ντεμακιγιάζ στην περιοχή των ματιών.

Βέβαια περνάω κάποιες φάσεις που η επιδερμίδα μου είναι πιο ξηρή, που μετά από το νερό micellaire, χρησιμοποιώ κάποιο υπερφανταστικό γαλάκτωμα, που παίρνω από το Notino καθώς νοίωθω ότι αυτό κάνει την επιδερμίδα μου βελούδινη. Στο τέλος ξεπλένω το πρόσωπό μου με νερό και κάποιο τζελ ή αφρό καθαρισμού και η επιδερμίδα μου λάμπει!

Αν λοιπόν ψάχνεις κι εσύ τρόπους για να χαλαρώσεις και να αποφορτιστείς το ντεμακιγιάζ είναι η λύση. Άναψε τα κεράκια σου, δημιούργησε την γωνιά περιποίησης των ονείρων σου στο μπάνιο και πίστεψέ με θα με ευγνωμονείς. Όπως εγώ το Notino, για τα καταπληκτικά προϊόντα ντεμακιγιάζ που φέρνει και με κάνουν χαρούμενη!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών