Τα body mist της άνοιξης που πρέπει να δοκιμάσεις!

 Φίλες μου, για το σημερινό ποστ, είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη. Αφενός γιατί η άνοιξη είναι εδώ με τις όμορφες μυρωδιές της και αφετέρου γιατί αυτή την εποχή ανανεώνω τα αρώματά μου και ψάχνω εκείνο, που θα με κάνει να νοιώθω γεμάτη αυτοπεποίθηση. Κάπως έτσι, ξεκίνησα να αναζητώ το ιδανικό body mist για αυτή την περίοδο. 

Τα body mist για όσους δεν τα γνωρίζουν είναι στην ουσία σπρέι σώματος με φανταστικά αρώματα, ανάλαφρα και ιδανικά για όλες τις ώρες. Εγώ έχω πάντα ένα μέσα στην τσάντα μου, για να ανανεώνω το άρωμά μου μετά από πολλές ώρες εξωτερικών εργασιών ή ορθοστασίας.

Θρύλος των body mist είναι αυτά της εταιρεία Victoria Scret. Από μικρή όλες τα χαζεύαμε στα μοντέλα της συγκεκριμένης εταιρείας και να που ήρθε το λατρεμένο μου Notino, να τα φέρει και να μπορούμε να τα αγοράσουμε σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές. Δε σας κρύβω λοιπόν, πως η επόμενη αγορά μου θα είναι κάποιο victoria secret body mist και καθώς τρελαίνομαι με τα αρώματα θα το συνδυάσω με την αντίστοιχη κρέμα σώματός. 

Αν λοιπόν, βρίσκεσαι κι εσύ σε περίοδο ανανέωσης των αρωμάτων σου και ψάχνεις κάποιο body mist για όλες τις ώρες, που θα σε βγάζει από την δύσκολη θέση και θα ταιριάζει σε όλες τις συνθήκες και περιστάσεις, επισκέψου το ηλεκτρονικό κατάστημα της Notino. Θα βρεις το καλύτερο και σε υπέροχη τιμή! Περιμένω λοιπόν εντυπώσεις από το συγκεκριμένο μου ποστ και να μου στείλετε τις δικές σας αγαπημένες μυρωδιές. Μέχρι το επόμενό μου κείμενο να χαμογελάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti